Kogemus
Suusad suusatajatele, kes ihkavad sportlikke kurve.
14,4 m kurviraadius 170 cm pikkuse juures lubab võtta pikki kurve, et tunda rõõmu kiirusest.
Konstruktsioon
Puit, metallteraga
Suusa valmistamisel on kasutatud EMC (Energy Management Circuit) tehnoloogiat, mis summutab vibratsioone ja parendab täpsust.
Puitsüdamik
Metalltera
Kihiline konstruktsioon.
RD Race Structured
Kõrge molekulaarne kaalubaas
Suusasidemed
Tyrolia PR 11 GW sidemetel on uhiuus piirik ja diagonaalvabasti.
Sobib Grip Walkiga.
DIN 3,5 kuni 11
Ettevalmistus
Vahatatud ja teritatud suusad, kasutusvalmis. Serv teritatud 89°-ni.
Külgservad
120/68/101 170 cm
Külglõige vastab otsa, keskosa ja saba mm laiusele.
Mida laiem on esiots, seda lihtsam on kurvidesse sisenemine.
Mida kitsam on keskosa, seda kiirem on servade vahetamine.
Mida laiem on keskosa, seda mugavam ja stabiilsem on suusk muutuvates lumeoludes.
Raadius = 14,4 m
Mis puudutab kurviraadiust, siis mida väiksem see on, seda lühemalt suusk pöörab (väikesed pöörded).
Mida suurem on kurviraadius, seda rohkem suusk pöörab.
Mis on tagurpidi kumerus?
Suusa asetamisel maapinnale asuvad selle kokkupuutepunktid nina ja saba lähedal, samas kui suusa keskosa (sidemete all) on veidi kõrgemal. See on kumerus. Mida pikem ja kõrgem on kumerus, seda paremini haarduv on serv ja seda paremini reageerib suusk. Mida madalam on kamber, seda järeleandlikum on suusk ja seda parem on juhitavus.
Milline on nõgusus?
Rocker-suusa nina ja mõnikord ka saba tõuseb maast varem kui kumerate suuskade puhul: selle tagajärjel liiguvad kokkupuutepunktid suusa keskkoha suunas. . Suusa lumega kokkupuutepind on lühendatud ja pakub pehmel lumel manööverdamisvõimet ja ujuvust. Pööretesse kaldudes pakub serva pikkus kõval lumel rohkem haarduvust. Mida pikem on rocker, seda parem on suuska kontrollida.