RCR-i tootevalik
RCR-i tootevalik on tõelisele ratturile, kes soovib täielikku kompromissideta ratast. ratta puhul oli meie prioriteediks jõudlus. Iga toru ristlõiked on arvutatud olema võimalikult tõhusad peamistes tuulenurkades (–15°/+15°).
See jalgratas kuulub jalgrataste aerokergesse kategooriasse, pakkudes täiuslikku tasakaalu kaalu, jäikuse ja aerodünaamika vahel ning andes tulemuseks erakordse jalgratta.
Kui soovite võitudeks mõeldud ratast, siis ei pea RCR-ist kaugemalt vaatama
Mis vahe on RCR-il ja RCR Pro-l?
Süsinikust raami loob selle geomeetria, kuju ja paigutus. Kiudude paigutus on see, kuidas süsinikkiud on kokku pandud. Kõik kiud ei ole ühesuguste omadustega.
RCR raami puhul kasutame ainult kõrgmoodulilisi kiudusid. RCR PRO puhul oleme valinud erakordsed kiud, mis muudavad jalgratta jäigemaks kohtades, mis on kõige suurema koormuse all, ja mis vähendavad veidi kaalu.
RCR PRO on valmis võistlema kõrgeimal tasemel.
Lähem vaade raamile
RCR-i raam kaalub 830 g (värvitud) suuruses M
RCR Pro raam kaalub 790 g (värvitud) suuruses M
RCR-i kahvel kaalub 380 g (värvitud) suuruses M
Raamile sobivad kuni 33 mm laiused rehvid.
Sõltuvalt värvist võib esineda kergeid kaaluerinevusi (+/– 50 g).
Kokpit
Oleme peakomplekti osad integreerinud nii, et RCR juhiks sujuvalt, jäädes samas lihtsalt hooldatavaks.
DEDA x VAN RYSEL Superbox EVO: vars on kerge, kuid piisavalt jäik
XS: 80 mm
S: 90 mm
M: 100 mm
L: 110 mm
XL: 120 mm
Deda Superzero RS juhtraua mõõdud on võetud otstest (nt:400 mm juhtraud telgede vahel mõõdetuna = 420 mm juhtraud Dedalt)
Telgede vaheline laius:
XS/S: 400 mm
M/L: 420 mm
XL: 440 mm
Rühmakomplekt SRAM Force ja võimsusmõõtja Quarq
RCR-ratas on varustatud komplektiga SRAM Force eTap AXS ja jõumõõtjaga Quarq. Jalgratturile, kes soovib oma treeningut planeerida, on võimsusmõõtja hädavajalik, et aidata tal end parandada.
Jõuülekande kogukaal: 2920 g koos võimsusmõõturiga
Elektrilisel käiguvahetusseadmel on kaks eraldi akut (üks kummalegi käiguvahetile). SRAM-rakenduse abil saate seadistada oma ratast ja vaadata teavet oma sõitude kohta.
SRAM Force'i jõuülekanne
Käiguvaheti: Rival Etap AXS D2
Eesmine käiguvaheti: Force Etap AXS D2
Tagumine käiguvaheti: Force Etap AXS D2 MAX 36T
Kassett: Force XG 1270 D1 10-33
Ketikomplekt: Force D2 DUB PM 48/35T
Väntvõlli pikkus suuruse järgi
XS: 165
S: 170 mm
M: 172,5 mm
L/XL: 175 mm
SRAM Force'i kett
SRAMi elemente on lihtne vahetada, kusjuures tootesarjad Force ja Rival on omavahel ühilduvad.
Jõuülekande hooldamine
Pidage meeles, et jõuülekande regulaarne hooldamine on oluline, eriti kui sõidate rasketes tingimustes (märjad ja/või tolmused teed).
Regulaarne hooldus aitab Teie jõuülekandel kauem kesta.
Kontrollige oma ketti regulaarselt keti kulumise indikaatoriga,
mis on saadaval meie veebilehel.
Jõuülekande eluiga
Jalgratta ostmisel on oluline arvesse võtta selle hoolduskulusid, eriti mis puudutab jõuülekannet.
Allpool välja toodud summad on keskmised ja antud selleks, et saaksite ettekujutuse sellest, mida oodata. Need loomulikult varieeruvad olenevalt sellest, kuidas Te oma jõuülekande eest hoolitsete.
Korralikult hooldatud keti keskmine eluiga on 5000 km.
Kasseti keskmine eluiga on 10 000–12 000 km.
Halvasti hooldatud kett võib hüpata, mis võib kahjustada Teie jalgratta raami.
Ketaspidurid
SRAM Force ketaspidurid 160 mm rootoriga ees ja 140 mm taga.
SRAM Force pidurid on hüdraulilised. See tagab võrreldes trossiga aktiveeruvate hüdrauliliste piduritega järk-järgulisema, võimsama pidurdamise.
Peate need pidurid sisse sõitma. Lihtsalt pidurdage järk-järgult 20 korda madalal kiirusel (20 km/h), seejärel korrake seda 30 km/h juures. Veenduge, et sõidate sisse mõlemad pidurid.
Sissesõitmine tekitab rohkem hõõrdumist ketta ja piduriklotsi vahel.
Hüdrauliliste pidurite hooldamine
Hüdraulilised pidurid töötavad suletud ahelaga Teie pidurihoova ja pidurisadula vahel.
Tihenduse säilitamiseks on seal voolik. Aja jooksul näete oma voolikutes normaalset rõhukadu, mis viib pidurdusefektiivsuse vähenemiseni. Kui Teie pidurikaitse on liiga pehme või kui peatute lühikeseks ajaks vastu juhtrauda, peate süsteemi õhutama. See nõuab spetsiifilisi tööriistu ja teadmisi.
Hoiatus ja reguleerimine
Tähelepanu: ärge kunagi pigistage pidureid, kui ratas pole koos rehviga kinnitatud, sest nii võivad piduriklotsid kokku kiiluda.
Kui rootor puudutab klotse, siis saate ratta ja pidurisadula joondada järgmiselt:
- Lõdvendage pidurisadulat
- Pidurdage tugevalt ja pingutage samal ajal pidurisammast
- Kui probleem püsib, minge lähimasse kauplusesse.
ZIPP 404 Firecresti veljed
ZIPPi 404 ratas on täiustatud suurema jõudluse saavutamiseks. 100% süsinikust valmistatud Tubeless Ready konksuta ratas.
Selle sügavus on 58 mm, nagu ka eelmise versiooni puhul, kuid see saab kasu ka uuest ZR1 rattarummust, mis on sujuvam ja tekitab vabakäigul vähem hõõrdumist.
Siselaius 23 mm 28 mm ristlõikega rehvide käsitsemiseks.
Rõhk vahemikus 3 kuni 5 baari (max).
Kaal paari kohta: 1470 g
Michelin Power Cupi must rehv
Suurendage oma enesekindlust Michelini maanteerehviga Power Cup võistlustel ja treeningutel. Seda rehvi kasutab Cofidise meeskond võistlustel. See on otseselt inspireeritud MotoGP-tehnoloogiast, pakkudes Teile kiirust ja jõudlust.
See on kerge ja usaldusväärne tänu Michelini tehnoloogiale Aramid Shield ja 3 × 120 TPI karkassile. Michelini segu GUM-X haardub hästi ja hoiab Teid stabiilsena nii kuival kui ka märjal pinnasel.
700×28: rõhk vahemikus 3 kuni 5 baari
240 g
Sisekummivaba või sisekummiga
Soovitame vahetada rehvid sisekummita rehvide vastu, kasutades rattaga kaasasolevat sisekummivaba ventiili.
Sisekummivaba on mugavam ja tõhusam ning rehvid parandavad end pisikeste läbitorgete korral ise.
Muidugi võite sisekummi alati paranduskomplektis kaasas kanda, kui Teie rehvi läbitorge peaks osutuma suuremaks.
Asend
RCR süsinikust istmepost -15 mm
Fizik Argo Vento R5 sadul või Fizik Antares sadul, olenevalt versioonist.
Need võidusõiduks mõeldud sadulad, mis on loodud koostöös professionaalsete võidusõitjatega, on lühikese otsaga, et suurendada stabiilsust ja leevendada survet pehmete kudede piirkonnas. Kaal: 225 g (140 mm)
Pedaalid
Müüakse ilma pedaalideta
Milline suurus?
Vaadake rattaraami geomeetria tabelit.
Kui olete suuruste vahel, siis lühem ratas on parem, kui tahate miskit reageerivat ja elavat. Kuid kui tahate end pikki vahemaid sõites mugavamalt tunda, siis valige suurem suurus.
Oluline / Ohutus
Zippi rattaid peetakse konksuta ratasteks, kuna neil ei ole konksu, mis hoiaks rehvi pöial
See on rõhk, mis hoiab rehvi pöial kinni.
Peate järgima Zippi soovitatud maksimaalset rõhku – ärge kunagi ületage 5 baari, muidu võite rehvi kaotada.