RCR-i tootevalik
RCR-i tootevalik on tõelisele ratturile, kes soovib täielikku kompromissideta ratast. ratta puhul oli meie prioriteediks jõudlus. Iga toru ristlõiked on arvutatud olema võimalikult tõhusad peamistes tuulenurkades (–15°/+15°).
See jalgratas kuulub jalgrataste aerokergesse kategooriasse, pakkudes täiuslikku tasakaalu kaalu, jäikuse ja aerodünaamika vahel ning andes tulemuseks erakordse jalgratta.
Kui soovite võitudeks mõeldud ratast, siis ei pea RCR-ist kaugemalt vaatama
Mis vahe on RCR-il ja RCR Pro-l?
Süsinikust raami loob selle geomeetria, kuju ja paigutus. Kiudude paigutus on see, kuidas süsinikkiud on kokku pandud. Kõik kiud ei ole ühesuguste omadustega.
RCR raami puhul kasutame ainult kõrgmoodulilisi kiudusid. RCR PRO puhul oleme valinud erakordsed kiud, mis muudavad jalgratta jäigemaks kohtades, mis on kõige suurema koormuse all, ja mis vähendavad veidi kaalu.
RCR PRO on valmis võistlema kõrgeimal tasemel.
Lähem vaade raamile
M-suuruses RCR Pro raam kaalub 800 g (värvitud).
M-suuruses RCR-i kahvel kaalub 380 g (värvitud).
Raam võimaldab kuni 33 mm laiuseid rehve.
Sõltuvalt värvist võib esineda kergeid kaaluerinevusi (+/– 50 g).
Kokpit
Oleme osavalt integreerinud peakomplekti osad nii, et RCR juhib sujuvalt ja on samas kergesti hooldatav.
DEDA x VAN RYSEL kombo kombineerib aerodünaamika, ergonoomika ja jäikuse:
XXS 90 × 380
XS 90 × 380
S 90 × 400
M 100 × 400
L 110 × 400
XL 120 × 400
Rühmakomplekt SRAM Force ja võimsusmõõtja Quarq
RCR-ratas on varustatud komplektiga SRAM Red eTap AXS D2 2PC ja jõumõõtjaga Quarq. Jalgratturile, kes soovib oma treeningut planeerida, on võimsusmõõtja hädavajalik, et aidata tal end parandada.
Jõuülekande kogukaal: 2400 g koos võimsusmõõturiga
Elektroonilisel komplektil on kaks eraldi akut (mõlemal käiguvahetil on üks). SRAM-rakenduse abil saate seadistada oma ratast ja vaadata teavet oma sõitude kohta.
Sram Red jõuülekanne:
Käiguvaheti: RED ETAP AXS D2 2PC
Eesmine käiguvahetaja: Red Etap AXS D2 2PC
Tagavahetaja:Red Etap AXS D2 MAX 36T
Kassett: Red XG 1290 10-33
Keskjooks: RED AXS PM 48/35T
Korpus: SRAM DUB BB86 CERAMIQ
Keskjooks:
FC SRAM RED AXS D2 PM 48/35T
Vända pikkus vastavalt ratta suurusele
XS 165 mm
S 170 mm
M 172,5 mm
L 175 mm
Kett:
SRAM RED D2
SRAM elemente on lihtne vahetada, sest sobivad Force ja Red tootesarjad.
Jõuülekande hooldamine
Pidage meeles, et jõuülekande regulaarne hooldamine on oluline, eriti kui sõidate rasketes tingimustes (märjad ja/või tolmused teed).
Regulaarne hooldus aitab Teie jõuülekandel kauem kesta.
Kontrollige oma ketti regulaarselt keti kulumise indikaatoriga,
mis on saadaval meie veebilehel.
Jõuülekande eluiga
Jalgratta ostmisel on oluline arvesse võtta selle hoolduskulusid, eriti mis puudutab jõuülekannet.
Allpool välja toodud summad on keskmised ja antud selleks, et saaksite ettekujutuse sellest, mida oodata. Need loomulikult varieeruvad olenevalt sellest, kuidas Te oma jõuülekande eest hoolitsete.
Korralikult hooldatud keti keskmine eluiga on 5000 km.
Kasseti keskmine eluiga on 10 000–12 000 km.
Halvasti hooldatud kett võib hüpata, mis võib kahjustada Teie jalgratta raami.
Ketaspidurid
SRAM Red D2 ketaspidurid 160 mm ketastega ees ja 140 mm ketastega taga.
SRAM Red D2 pidurid on hüdraulilised. See tagab progressiivse ja palju võimsama pidurdamise kui trossi abil juhitavate hüdrauliliste pidurite puhul.
Peate need pidurid sisse sõitma. Lihtsalt pidurdage järk-järgult 20 korda madalal kiirusel (20 km/h), seejärel korrake seda 30 km/h juures. Veenduge, et sõidate sisse mõlemad pidurid.
Sissesõitmine tekitab rohkem hõõrdumist ketta ja piduriklotsi vahel.
Hüdrauliliste pidurite hooldamine
Hüdraulilised pidurid töötavad suletud ahelaga Teie pidurihoova ja pidurisadula vahel.
Tihenduse säilitamiseks on seal voolik. Aja jooksul näete oma voolikutes normaalset rõhukadu, mis viib pidurdusefektiivsuse vähenemiseni. Kui Teie pidurikaitse on liiga pehme või kui peatute lühikeseks ajaks vastu juhtrauda, peate süsteemi õhutama. See nõuab spetsiifilisi tööriistu ja teadmisi.
Hoiatus ja reguleerimine
Tähelepanu: ärge kunagi pigistage pidureid, kui ratas pole koos rehviga kinnitatud, sest nii võivad piduriklotsid kokku kiiluda.
Kui rootor puudutab klotse, siis saate ratta ja pidurisadula joondada järgmiselt:
- Lõdvendage pidurisadulat
- Pidurdage tugevalt ja pingutage samal ajal pidurisammast
- Kui probleem püsib, minge lähimasse kauplusesse.
Zipp 354 NSW rattad
Tänu oma 45 mm lainelisele pöiakujule võimaldab 353 NSW tänu tipptasemel aerodünaamilisele tõhususele ja erakordsele külgtuulestabiilsusele sõita kiirelt igal maastikul. 353 NSW on Zippi seni kõige kergem sisekummita ratas, mis teeb sellest ülima relva, millega teistest ette jõuda. Kaal: 1308 g
https://www.sram.com/fr/zipp/models/wh-353-ntld-a1
Continental GP 5000 S TR rehv
Continental Grand Prix 5000 S TR maanteerehv on kiirem ja kergem ning tugevamate külgseintega kui selle eelkäijal GP 5000. Sõitke kiiremini, tunnete end mugavamalt ja naudite paremat torkekaitset
700 × 28: rõhk vahemikus 3 kuni 5 baari
280 g
Sisekummivaba või sisekummiga
Soovitame vahetada rehvid sisekummita rehvide vastu, kasutades rattaga kaasasolevat sisekummivaba ventiili.
Sisekummivaba on mugavam ja tõhusam ning rehvid parandavad end pisikeste läbitorgete korral ise.
Muidugi võite sisekummi alati paranduskomplektis kaasas kanda, kui Teie rehvi läbitorge peaks osutuma suuremaks.
Asend
RCR-i süsinikust istmepost (140 mm)
Mõõtmed jalgratta suuruse järgi: XS: 316
S: 331
M: 356
L/XL: 406
Sellel koostöös professionaalsete ratturitega välja töötatud võistlussadulal on lühike nina, mis tagab hea stabiilsuse ja vähendab survet pehmetele kudedele.
Kaal: 225 g (140 mm)
Pedaalid
Müüakse ilma pedaalideta
Milline suurus?
Vaadake rattaraami geomeetria tabelit.
Kui olete suuruste vahel, siis lühem ratas on parem, kui tahate miskit reageerivat ja elavat. Kuid kui tahate end pikki vahemaid sõites mugavamalt tunda, siis valige suurem suurus.
Oluline / Ohutus
Zippi rattaid peetakse konksuta ratasteks, kuna neil ei ole konksu, mis hoiaks rehvi pöial
See on rõhk, mis hoiab rehvi pöial kinni.
Hoiatus:
Peate järgima Zippi soovitatud maksimaalset rõhku – ärge kunagi ületage 5 baari, muidu võite rehvi kaotada.