RCR-i tootevalik
RCR-i tootevalik on tõelisele ratturile, kes soovib täielikku kompromissideta ratast. Ratta puhul oli meie prioriteediks jõudlus.
Iga toru ristlõiked on arvutatud olema võimalikult tõhusad peamistes tuulenurkades (–15°/+15°).
See jalgratas kuulub aerokergete kategooriasse: on leitud optimaalne tasakaal kerguse, jäikuse ja aerodünaamika vahel, et teha sellest erakordne ratas.
Kui soovita võitudeks mõeldud ratast, siis ei pea RCR-ist kaugemalt vaatama
Mis vahe on RCR-il ja RCR Pro-l?
Süsinikust raami loob selle geomeetria, kuju ja paigutus. Kiudude paigutus on see, kuidas süsinikkiud on kokku pandud. Kõik kiud ei ole ühesuguste omadustega.
RCR raami puhul kasutame ainult kõrgmoodulilisi kiudusid. RCR PRO puhul oleme valinud erakordsed kiud, mis muudavad jalgratta jäigemaks kohtades, mis on kõige suurema koormuse all, ja mis vähendavad veidi kaalu.
RCR PRO on valmis võistlema kõrgeimal tasemel.
Lähem vaade raamile
RCR Pro raam kaalub 790 g (värvitud) M-suuruses
RCR-i kahvel kaalub 380 g (värvitud) M-suuruses
Raamile sobivad kuni 33 mm laiused rehvid.
Sõltuvalt värvist võib esineda kergeid kaaluerinevusi (+/– 50 g).
Kokpit
Oleme peakomplekti osad integreerinud nii, et RCR juhiks sujuvalt, jäädes samas lihtsalt hooldatavaks.
DEDA x VAN RYSEL Superbox EVO: vars on kerge, kuid piisavalt jäik
XS: 80 mm
S: 90 mm
M: 100 mm
L: 110 mm
XL: 120 mm
Deda Superzero RS juhtraua mõõdud on võetud otstest (nt:400 mm juhtraud telgede vahel mõõdetuna = 420 mm juhtraud Dedalt)
Telgede vaheline laius:
XS/S: 400 mm
M/L: 420 mm
XL: 440 mm
Shimano Ultegra DI2 komplekt + Stagese võimsusandur
RCR on varustatud täieliku Shimano Ultegra DI2 12S komplektiga. Jalgratturile, kes soovib oma treeningut planeerida, on võimsusmõõtja hädavajalik, et aidata tal end parandada.
Me valime Stages Cyclingu andurid nende usaldusväärsuse ja suurepärase täpsuse tõttu.
See on Stage võimsusandur (vasakpoolne vänt)
Jõuülekande kogukaal: 2717 g
Shimano Ultegra 12s ajam
Käiguvaheti: Shimano Ultegra R 8170
Eesmine käiguvaheti: Shimano Ultegra R8150
Tagumine käiguvaheti: Shimano Ultegra R 8150 (34 T Max)
Kassett: Shimano Ultegra R8100 11/34
Alumine klamber: Shimano Ultegra R8100 52/36
Vända pikkus vastavalt jalgratta suurusele
XS/S: 170 mm
M: 172,5 mm
L: 175 mm
Shimano 12S kett
Jõuülekande hooldamine
Pidage meeles, et jõuülekande regulaarne hooldamine on oluline, eriti kui sõidate rasketes tingimustes (märjad ja/või tolmused teed).
Regulaarne hooldus aitab Teie jõuülekandel kauem kesta.
Kontrollige oma ketti regulaarselt keti kulumise indikaatoriga,
mis on saadaval meie veebilehel.
Jõuülekande eluiga
Jalgratta ostmisel on oluline arvesse võtta selle hoolduskulusid, eriti mis puudutab jõuülekannet.
Allpool välja toodud summad on keskmised ja antud selleks, et saaksite ettekujutuse sellest, mida oodata. Need loomulikult varieeruvad olenevalt sellest, kuidas Te oma jõuülekande eest hoolitsete.
Korralikult hooldatud keti keskmine eluiga on 5000 km.
Kasseti keskmine eluiga on 10 000–12 000 km.
Halvasti hooldatud kett võib hüpata, mis võib kahjustada Teie jalgratta raami.
Ketaspidurid
Shimano Ultegra RTCL 800 ketaspidur 160 mm eesmiste ja 140 mm tagumiste ketastega.
ULTEGRA ketaspidurid on hüdraulilised. See tagab võimsama ja progressiivsema pidurdamise.
Peate need pidurid sissesõitma. Lihtsalt pidurdage järk-järgult 20 korda madalal kiirusel (20 km/h), seejärel korrake seda 30 km/h juures. Veenduge, et sõidate sisse mõlemad pidurid.
Sissesõitmine tekitab rohkem hõõrdumist ketta ja piduriklotsi vahel.
Hüdrauliliste pidurite hooldamine
Hüdraulilised pidurid töötavad suletud ahelaga Teie pidurihoova ja pidurisadula vahel.
Tihenduse säilitamiseks on seal voolik. Aja jooksul näete oma voolikutes normaalset rõhukadu, mis viib pidurdusefektiivsuse vähenemiseni. Kui Teie pidurikaitse on liiga pehme või kui peatute lühikeseks ajaks vastu juhtrauda, peate süsteemi õhutama. See nõuab spetsiifilisi tööriistu ja teadmisi.
Hoiatus ja reguleerimine
Tähelepanu: ärge kunagi pigistage pidureid, kui ratas pole koos rehviga kinnitatud, sest nii võivad piduriklotsid kokku kiiluda.
Kui rootor puutub patjadega kokku, näete siit, kuidas sangad uuesti joondada:
- pidurdage tugevalt ja pingutage samal ajal pidurisammast;
- kui probleem püsib, minge lähimasse kauplusesse.
SWISS SIDE HADRON² 500 klassikalised rattad
Tuginedes oma F1-kogemusele, ühendab Swiss Side Šveitsi inseneriteadmised parimate komponentidega, et pakkuda turul kõige kõrgema jõudlusega rattaid. Need tagavad minimaalse takistuse ja võrratu stabiilsuse tuule käes.
SWISS SIDE HADRON² 500 CLASSIC Hyperglide
Tipptasemel roostevabast terasest laagrid
Swiss Side 370 rummud
Sügavus: 50 mm
Sisemine laius: 20 mm
Kaal: 1640 g
CONTINENTAL GP 5000 S TLR rehv
Sõitke kiiremini, mugavamalt ja veelgi suurema läbitorkekindlusega Continental GP5000 S Tubeless Ready rehvidega.
700×28C: rõhk vahemikus 4 kuni 6,5 baari
280 g
Sisekummivaba või sisekummiga
Soovitame vahetada rehvid sisekummita rehvide vastu, kasutades rattaga kaasasolevat sisekummivaba ventiili.
Sisekummivaba on mugavam ja tõhusam ning rehvid parandavad end pisikeste läbitorgete korral ise.
Muidugi võite sisekummi alati paranduskomplektis kaasas kanda, kui Teie rehvi läbitorge peaks osutuma suuremaks.
Asend
RCR-i süsinikust istmepost
Mõõtmed jalgratta suuruse järgi: XXS: 271
XS: 316
S: 331
M: 356
L/XL: 406
Olenevalt versioonist Fizik Argo Vento R5 sadul või Fizik Antares R5 sadul.
Need võidusõiduks mõeldud sadulad, mis on loodud koostöös professionaalsete võidusõitjatega, on lühikese otsaga, et suurendada stabiilsust ja leevendada survet pehmete kudede piirkonnas. Kaal: 225 g (140 mm)
Pedaalid
Müüakse ilma pedaalideta
Milline suurus?
Vaadake rattaraami geomeetria tabelit.
Kui olete suuruste vahel, siis lühem ratas on parem, kui tahate miskit reageerivat ja elavat. Kuid kui tahate end pikki vahemaid sõites mugavamalt tunda, siis valige suurem suurus.