RCR-i tootevalik
RCR-i tootevalik on tõelisele ratturile, kes soovib täielikku kompromissideta ratast. Ratta puhul oli meie prioriteediks jõudlus.
Iga toru ristlõiked on arvutatud olema võimalikult tõhusad peamistes tuulenurkades (–15°/+15°).
See jalgratas kuulub aerokergete kategooriasse: on leitud optimaalne tasakaal kerguse, jäikuse ja aerodünaamika vahel, et teha sellest erakordne ratas.
Kui soovita võitudeks mõeldud ratast, siis ei pea RCR-ist kaugemalt vaatama
Mis vahe on RCR-il ja RCR Pro-l?
Süsinikust raami loob selle geomeetria, kuju ja paigutus. Kiudude paigutus on see, kuidas süsinikkiud on kokku pandud. Kõik kiud ei ole ühesuguste omadustega.
RCR raami puhul kasutame ainult kõrgmoodulilisi kiudusid. RCR PRO puhul oleme valinud erakordsed kiud, mis muudavad jalgratta jäigemaks kohtades, mis on kõige suurema koormuse all, ja mis vähendavad veidi kaalu.
RCR PRO on valmis võistlema kõrgeimal tasemel.
Lähem vaade raamile
RCR Pro raam kaalub 790 g (värvitud) M-suuruses
RCR-i kahvel kaalub 380 g (värvitud) M-suuruses
Raamile sobivad kuni 33 mm laiused rehvid.
Sõltuvalt värvist võib esineda kergeid kaaluerinevusi (+/– 50 g).
Kokpit
Oleme koos oma partneri Dedaga spetsiaalselt disaininud RCR Pro kokpiti, et parandada esiosa vähendamise kaudu 3 kontaktpunktis ratta dünaamikat (hoovad, ülemine juhtraud ja langused). Korpus on voolujoonelisema efekti saavutamiseks täielikult sisemiselt suunatud.
Deda X VR kombinatsioon oleneb raami suurusest:
(varre pikkus × juhtraua laius)
XS: 90 × 380
S: 90 × 400
M: 100 × 400
L: 110 × 400
XL: 120 × 400
Shimano Dura Ace Di2 rühmakomplekt + võimsusmeeter
Selle RCR Pro replikaga on kaasas Shimano Dura Ace R9200 DI2 12S täielik rühmakomplekt: kiireim ja arenenum jõuülekanne, mis on iial välja töötatud.
Dura-Ace FC-R9200-P võimsusmõõtur annab Teile kõik, mida distantsi armastav jalgrattur vajada võib. Liitiumioonakut on lihtne kasutada ning Bluetooth®LE ja ANT + ühenduvus muudavad selle konfigureerimise lihtsaks.
Shimano Dura Ace Di2 12S veoajam
Käiguvaheti: Shimano Dura Ace R9270
Esimene käiguvaheti: Shimano Dura Ace KFDR9250
Tagumine käiguvaheti: Shimano Dura Ace KRDR9250D (34 T max)
Kassett: Shimano Dura Ace KCSR9200 11-34
Ketikomplekt: Shimano Dura Ace KFCR9200 52/36 Power
Vända pikkus vastavalt suurusele
XS: 165 mm
S: 170 mm
M: 172,5 mm
L: 175 mm
Shimano Dura Ace KCNM9100 12S kett
Jõuülekande hooldamine
Pidage meeles, et jõuülekande regulaarne hooldamine on oluline, eriti kui sõidate rasketes tingimustes (märjad ja/või tolmused teed).
Regulaarne hooldus aitab Teie jõuülekandel kauem kesta.
Kontrollige oma ketti regulaarselt keti kulumise indikaatoriga,
mis on saadaval meie veebilehel.
Jõuülekande eluiga
Jalgratta ostmisel on oluline arvesse võtta selle hoolduskulusid, eriti mis puudutab jõuülekannet.
Allpool välja toodud summad on keskmised ja antud selleks, et saaksite ettekujutuse sellest, mida oodata. Need loomulikult varieeruvad olenevalt sellest, kuidas Te oma jõuülekande eest hoolitsete.
Korralikult hooldatud keti keskmine eluiga on 5000 km.
Kasseti keskmine eluiga on 10 000–12 000 km.
Halvasti hooldatud kett võib hüpata, mis võib kahjustada Teie jalgratta raami.
Ketaspidurid
Shimano Dura Ace ketaspidurid 160 mm ketastega ees ja 140 mm taga.
Dura Ace ketaspidurid on hüdraulilised. See annab Teile progressiivsema ja võimsama pidurdamise.
Peate need pidurid sissesõitma. Lihtsalt pidurdage järk-järgult 20 korda madalal kiirusel (20 km/h), seejärel korrake seda 30 km/h juures. Veenduge, et sõidate sisse mõlemad pidurid.
Sissesõit tekitab suurema hõõrdumise ketta ja piduriklotsi vahel.
Hüdrauliliste pidurite hooldamine
Hüdraulilised pidurid töötavad suletud ahelaga Teie pidurihoova ja pidurisadula vahel.
Tihenduse säilitamiseks on seal voolik. Aja jooksul näete oma voolikutes normaalset rõhukadu, mis viib pidurdusefektiivsuse vähenemiseni. Kui Teie pidurikaitse on liiga pehme või kui peatute lühikeseks ajaks vastu juhtrauda, peate süsteemi õhutama. See nõuab spetsiifilisi tööriistu ja teadmisi.
Hoiatus ja reguleerimine
Tähelepanu: ärge kunagi pigistage pidureid, kui ratas pole koos rehviga kinnitatud, sest nii võivad piduriklotsid kokku kiiluda.
Kui rootor puutub patjadega kokku, näete siit, kuidas sangad uuesti joondada:
- Pidurda tugevalt ja pinguta samal ajal pidurisadulat
Kui probleem säilib suunduge lähimasse poodi.
Swiss Side Hadron² 500 Ultimate rattad
Tuginedes oma F1-kogemusele, ühendab Swiss Side Šveitsi inseneriteadmised parimate komponentidega, et pakkuda turul kõige kõrgema jõudlusega rattaid. Need tagavad minimaalse takistuse ja võrratu stabiilsuse tuule käes.
Swiss Side Hadron² Ultimat 500
Hyperglide
Sinc keraamilised laagrid
DT Arc 180 rummud
Profiil: 50 mm
Sisemine laius: 20 mm
Kaal paari kohta: 1470 g
https://www.swissside.com/
Continental GP 5000S rehv
Continental Grand Prix 5000 S TR maanteerehv on kiirem ja kergem ning tugevamate külgseintega kui selle eelkäijal GP 5000. Sõitke kiiremini, tunnete end mugavamalt ja naudite paremat torkekaitset
700 × 28: rõhk vahemikus 4–6,5 baari
280 g
Sisekummivaba või sisekummiga
Soovitame vahetada rehvid sisekummita rehvide vastu, kasutades rattaga kaasasolevat sisekummivaba ventiili.
Sisekummivaba on mugavam ja tõhusam ning rehvid parandavad end pisikeste läbitorgete korral ise.
Muidugi võite sisekummi alati paranduskomplektis kaasas kanda, kui Teie rehvi läbitorge peaks osutuma suuremaks.
Asend
RCR süsinikust istmepost (-15 mm offset)
Mõõtmed vastavalt ratta suurusele: XXS: 271
XS: 316
S: 331
M: 356
L/XL: 406
Fizik Vento Argo 00 140 mm sadul
Sellel koostöös professionaalsete sõitjatega välja töötatud võistlussadulal on lühike nina, mis tagab hea stabiilsuse ja leevendab survet pehmetele kudedele.
Kaal: 134 g
Pedaalid
Müüakse ilma pedaalideta
Milline suurus?
Vaadake rattaraami geomeetria tabelit.
Kui olete suuruste vahel, siis lühem ratas on parem, kui tahate miskit reageerivat ja elavat. Kuid kui tahate end pikki vahemaid sõites mugavamalt tunda, siis valige suurem suurus.