Golfikepi suuruse valimine
Golfikepi pikkus oleneb teie käe ja maapinna vahelisest kaugusest.
Inesise valikus on kaks eri suurust:
Suurus 1: sobib mängijatele, kelle randme kõrgus maapinnast on väiksem kui 78,5 cm
Suurus 2: sobib meestele ja naistele, kelle randme kõrgus maapinnast on 78,5 cm või üle selle.
Kui kõrgus on täpselt 78,5 cm, soovitame valida suuruse 2.
Kõrgust saab hõlpsasti kodus mõõta, järgides videos antud juhiseid.
Tehnilised andmed / paremakäeline driver 900 suurele löögikiirusele, suurus 1/2
Loft: 10°
Löögiraskus: D0 suuruses 1 / D4 suuruses 2
Painduvus: Eriti jäik
Pikkus: 110,5 cm suuruses 1 / 115,6 cm suuruses 2
Väändemoment: 4,8°
Lie: 58°
Driveri 900 käepide on kepi pikkusele kohandatud:
Suuruses 1 vartel standardist väiksem käepide suuruses 1
Suuruses 2 vartel standardne käepide suuruses 2
Käepideme kaal suuruses 1: 44 grammi
Pikkus: 26,5 cm
Läbimõõt: 2,6 cm
Käepideme kaal suuruses 2: 51 grammi
Pikkus: 26,5 cm
Läbimõõt: 2,7 cm
Driveri kate kuulub komplekti.
Parim titaanmaterjal
Driver 900 koosneb kahest osast: põhiosa ja laba. See vähendab tootmisetappide arvu ja seega ka tootmistolerantse. Ka kvaliteetsed materjalid lisavad golfikepile võimsust. Valisime pea põhiosa materjaliks titaani 8-11 selle väga heade mehaaniliste omaduste tõttu. Laba on valmistatud titaanist 15. See sulam sisaldab titaanile lisaks nelja muud metalli, et selle omadusi veelgi parandada. See on nii-öelda supertitaan.
Ülitõhus laba
Laba kärgstruktuur suurendab selle mehaanilist vastupidavust. Nii saame seda parimal viisil viimistleda, et tagada parem batuudiefekt. Ja tulemus? Pall lendab pärast tabamust kiiremini.
10° on ideaalne loft
Kas teadsite, et golfikepi võimsuse määrab peamiselt selle loft? Kas soovite oma raud-7 abil kümme meetrit kaugemale lüüa? Kasutage 32° asemel 28° nurka Teatud punktist alates see siiski ei toimi enam. Driveri puhul peate leidma väikseima lofti, millega saab palli piisavalt kõrgele tõsta (ideaaljuhul u 30 meetrit) ja mis annab sobiva spinni (u 2000-2500 p/min), et saavutada hea trajektoor ja rakendada võimsust kaugele löömiseks.
Kaks raskust, kaks kõrgust
4 g alumiiniumraskus ees / 14 g volframraskus taga = pall lendab kõrgemalt ja palli tõstmine on tõhusam.
14 g volframraskus ees / 4 g alumiiniumraskus taga = pall lendab madalamalt ja veereb paremini.
Raskuste paigutuse ja kaalu sobivust kontrolliti robotkatsete abil sõltumatus laboris Golf Laboratories.
Spetsiaalne võti
Teie driveriga 900 on kaasas spetsiaalne võti talla all paiknevate eemaldatavate raskuste eemaldamiseks. Soovitame kasutada ainult teie driveriga 900 kaasas olevat võtit.
Saadaval ainult kaaluga 4 g ja 14 g, ei ole müügil eraldi.
Parimad varred praegu saada olevate seas
Usaldame jätkuvalt UST Mamiya suurepäraseid tooteid. Valisime välja need, mis toimivad kolme eri sihtlöögikiiruse juures kõige paremini. Uus Lin-Q Max White annab parimad tulemused löögikauguse ja täpsuse osas.
UST Mamiya vars Lin-Q
Driveri 900 puhul järgisime sama kahe eri suuruse põhimõtet, mida on kasutatud kõigi Inesise golfikeppide juures - ja pidasime silmas kolme eri löögikiirust. Samas on driveri 900 varred sama löögikiiruse (madal, keskmine, suur) juures tunduvalt jäigemad kui driveril 500.
Lin-Q 6F3: kaal 66 g, madalale löögikiirusele
Lin-Q 6F4: kaal 67 g, keskmisele löögikiirusele
Lin-Q 6F5: kaal 67 g, suurele löögikiirusele
Kuidas oma löögikiirus kindlaks teha?
Esitage endale üks lihtne küsimus: olete fairwayl lipule veidi lähemal kui 135 meetrit - missuguse kepi valite?
- raud-5, hübriid, driver: teie löögikiirus on madal
raud-6 või raud-7: teie löögikiirus on keskmine
raud-8 või alla selle: teie löögikiirus on suur.
Charles Garbani, driveri 900 disainer
"Soovisime, et selle driveri disain oleks elegantsem ja tehnilisem kui driveril 500, mille põhjal me selle välja töötasime. Suurepärane kontroll väljendub joonte ja kasutatud tehnoloogiate kaudu ka disainis: kasutame CNC-viimistlust, lasergraveerimist, 3D-kleebiseid jms."
Monteeritud Prantsusmaal
Driver 900 on kokku monteeritud Prantsusmaal Lille'is, b'Twin Village'is asuvad AML-i tehases. Selles tehases monteeriti jalgrattaid, eriti tippklassi maanteerattaid. Nüüd monteerivad vilunud tehnikud sarja 900 jaoks mõeldud liinil ka golfikeppe.