Golfikepi suuruse valimine
Golfikepi pikkus oleneb teie käe ja maapinna vahelisest kaugusest.
Inesise valikus on 2 suurust:
Suurus 1: sobib mängijatele, kelle maapinna ja randme vaheline kaugus on väiksem kui 78,5 cm
Suurus 2: sobib meestele ja naistele, kelle käe ja maapinna vahele jääb vähemalt 78,5 cm.
Kui vahemaa on täpselt 78,5 cm pikkune, soovitame suurust 2.
Selle mõõdu saate videos antavaid juhiseid järgides kergesti ise kodus mõõta.
Tehnilised andmed / driver 900 paremakäelistele S1/S2 MS
Loft: 10°
Löögiraskus: S1 korral C8 / S2 korral D2
Paindlikkus: jäik
Pikkus: S1 korral 43,5 / S2 korral 45,5
Pöördemoment: 4,9°
Lie: 58°
Driveri 900 grip on kohandatud vastavalt kepi pikkusele:
Suuruse 1 varrel on väike suuruse 1 grip
Suuruse 2 varrel on standardne suuruse 2 grip
Gripi S1 kaal: 44 grammi
Pikkus: 26,5 cm
Läbimõõt: 2,6 cm
S2 gripi kaal: 51 grammi
Pikkus: 26,5 cm
Läbimõõt: 2,7 cm
Komplektis ka driveri kate.
Parim titaan
Draiver 900 koosneb kahest osast: korpusest ja esiküljest. See vähendab tootmisetappide arvu ning korrigeerib ebatäpsusi kepi tootmiselKa kvaliteetsed materjalid muudavad kepi võimsamaks. Valisime pea jaoks 8-11 titaankorpuse, sest see on väga heade mehhaaniliste omadustega. Esikülg on sepistatud titaanist 15. See sulam sisaldab lisaks titaanile veel 4 materjali, mis parandavad selle omadusi. Seega on tegemist superhea titaaniga!
Heade mänguomadustega pea esikülg
Esikülg on meekärje ehitusega, mis muudab selle mehhaaniliselt tugevamaks. See võimaldab meil esikülge trampliiniefekti tõhustamiseks viimistleda. Ja tulemus? Pall lendab kepilt kiiremini teele.
Ideaalne loft on 10°
Kas teadsite, et loft mõjutab kepi võimsust? Kas soovite rauaga 7 kümme meetrit pikemaid lööke teha? Valige 32° asemel 28°, ent ühel hetkel see enam ei toimi. Peate leidma draiveri kõige väiksema lofti, et saaksite palli hea trajektooriga hea spinniga (umbes 2000-2500 pööret minutis) piisavalt kõrgele (ideaalne on umbes 30 meetrit) lüüa ning et löögivõimsus tagaks seega pika löögi.
2 raskust, 2 kõrgust
Esiküljel alumiiniumraskus 4 g, tagaküljel volframraskus 14 g = pall lendab kõrgemale.
Esiküljel volframraskus 14 g, tagaküljel alumiiniumraskus 4 g = pall lendab madalamalt ja veereb paremini.
Raskuste massi asetusi kontrolliti sõltumatus laboris Golf Laboratories robotkatsete teel.
Spetsiaalne võti
Driveri 900 komplektis on spetsiaalne võti talla alt eemaldatavate raskuste eemaldamiseks. Soovitame selleks kasutada ainult driveri 900 komplekti kuuluvat võtit.
Raskused on müügil eraldi ja valikus on ainult 4 g ja 14 g raskused.
Hetkel parim vars
Usaldame UST Mamiya suurepäraseid tooteid. Valisime meie peaga kolmel soovitud löögikiirusel kõige paremini sobivad variandid. Uus sari LIN-Q Max White tagab distantsi ja täpsuse osas parimad tulemused.
Vars UST Mamiya, LIN-Q
Kasutasime driveri 900 puhul sama kahe suuruse põhimõtet, mida kõigi Inesise keppide puhul, ja kolme löögikiirust. Driveri 900 varred on samade kiirusomaduste juures (aeglane, keskmine, kiire) driveri 900 vartest oluliselt jäigemad.
LIN-Q 6F3: kaal 66 g väikese kiiruse jaoks
LIN-Q 6F4: kaal 67 g keskmise kiiruse jaoks
LIN-Q 6F5: kaal 67 g suure kiiruse jaoks
Kuidas saada teada, milline on minu löögikiirus?
Esitage endale üks lihtne küsimus: olete fairwayl lipust veidi vähem kui 135 meetri kaugusel – millise kepi valite?
- raud 5, hübriid, driver: teie löögikiirus on väike
raud 6 või 7: teie löögikiirus on keskmine
maksimaalselt raud 8: teil on kiire löögikiirus.
Disaineri märkused.
"Tootearendus põhines driveril 500, ent kepp on sellega võrreldes peenem ja paremate tehniliste omadustega. Kepi jooned ja kasutatud tehnoloogiad peegeldavad kontrolli, millele disainis keskenduti: kasutasime CNC-töötlust, lasergraveerimist, 3D-trükki ja muud."
Charles Garbani, driveri 900 disainer
Monteeritud Prantsusmaal
Driver 900 monteeritakse Prantsusmaal Lille'is b'Twini külas asuvas tehases AML. Varem monteeriti seal jalgrattaid, eelkõige esmaklassilisi maanteerattaid. Nüüd monteerivad oskuslikud tehnikud golfikeppe ja sarja 900 keppe.