Kepi suuruse valimine
Golfikepi pikkus oleneb teie käe ja maapinna vahelisest kaugusest.
Inesise valikus on 2 suurust:
Suurus 1: sobib mängijatele, kelle maapinna ja randme vaheline kaugus on väiksem kui 78,5 cm
Suurus 2: sobib meestele ja naistele, kelle käe ja maapinna vaheline distants on vähemalt 78,5 cm.
Kui mõõt on täpselt 78,5 cm, soovitame valida suuruse 2.
Videos toodud juhiste abil saab selle mõõdu hõlpsasti kodus võtta.
Tehnilised omadused / driver 900 vasakukäelistele S1/S2 HS
Loft: 10°
Löögiraskus: S1 korral D0 / S2 korral D4
Paindlikkus: ülimalt jäik
Pikkus: S1 korral 43,5 / S2 korral 45,5
Pöördemoment: 4,8°
Lie: 58°
Driveri 900 grip on kohandatud vastavalt kepi pikkusele:
Suuruse 1 vartel on väike grip 1
Suuruse 2 vartel on standardne grip 2
S1 gripi kaal: 44 grammi
Pikkus: 26,5 cm
Läbimõõt: 2,6 cm
S2 gripi kaal: 51 grammi
Pikkus: 26,5 cm
Läbimõõt: 2,7 cm
Komplektis on ka driveri kate.
Parim titaan
Driver 900 koosneb kahest osast: korpusest ja esiküljest. see vähendab tootmisetappide arvu ja seega ka tootmise tolerantse. Kepp on tänu kasutatud materjalide kvaliteedile võimas. Valisime pea korpuse jaoks titaani 8-11, kuna see materjal on väga heade tehniliste omadustega. Esikülg on sepistatud titaanist 15. See sulam on valmistatud titaanist ning veel neljast selle omadusi parandavast materjalist. Seega on tegemist supertitaaniga!
Töökindel kepi esikülg
Esikülg on meekärje struktuuriga, mis muudab selle tehniliselt vastupidavamaks. See võimaldab meil esikülge töödelda nii, et tagatud parim trampliiniefekt. Ja tulemus? Pall läheb kepilt kiiremini lendu.
Ideaalne loft on 10°
Kas teadsite, et kepi võimsus sõltub kõige rohkem loftist? Kas soovite rauaga 7 kümme meetrit pikemaid lööke teha? Valige 32° asemel 28°. Teatud aja möödudes see aga enam ei toimi. Driverit kasutades tuleb leida kõige väiksem loft, mille korral saate õige spinniga (umbes 2000-2500 pööret minutis) hea trajektooriga piisavalt kõrgeid (ideaalne on umbes 30 meetrit) lööke teha ning võimsuse distantsiks muundada.
2 raskust, 2 kõrgust
Ees 4 g alumiiniumraskus / taga 14 g volframraskus = kõrgem pallilend.
Ees 14 g volframraskus / taga 4 g alumiiniumraskus = madalam pallilend ja parem veeremine.
Raskuste asetust ja massi kontrolliti sõltumatus laboris Golf Laboratories läbi viidud robotkatsete teel.
Spetsiaalne võti
Driveri 900 komplektis on spetsiaalne võti talla alt eemaldatavate raskuste eemaldamiseks. Soovitame selleks kasutada ainult driveri 900 komplekti kuuluvat võtit.
Valikus on ainult raskused 4 g ja 14 g ning neid ei müüda eraldi.
Praeguse hetke parimad varred
Usaldame UST Mamiya suurepäraseid tooteid. Valisime tooted, mis sobivad meie peale kolme soovitud löögikiiruse jaoks kõige paremini. Uus LIN-Q Max White annab löögipikkuse ja -täpsuse osas parimad tulemused.
Vars UST Mamiya, LIN-Q
Jäime driveri 900 puhul sama kahe suuruse ja kolme löögikiiruse põhimõtte juurde, mis on omane kõigile Inesise keppidele. Driver 900 on aga samade kiirusomaduste (aeglane, keskmine, kiire) juures driverist 500 oluliselt jäigem.
LIN-Q 6F3: aeglase kiiruse korral raskus 66 g
LIN-Q 6F4: keskmise kiiruse korral raskus 67 g
LIN-Q 6F5: kiire kiiruse korral raskus 67 g
Kuidas määrata kindlaks oma löögikiirus?
Esitage endale üks lihtne küsimus: olete fairwayl lipust veidi vähem kui 135 meetri kaugusel – millise kepi valite?
- raud 5, hübriid, driver: teil on aeglane löögikiirus
raud-6 või -7: teil on keskmine löögikiirus
maksimaalselt raud-8: teil on kiire löögikiirus.
Driveri 900 disaineri Charles Garbani kommentaar
"Selle kepi disain pidi võrreldes driveriga 500, millel tootearendus põhineb, olema pehmem ja tehnilisem. Jooned ja kasutatud tehnoloogiad peegeldavad kontrollile keskendunud disaini: kasutame CNC-töötlust, lasergraveerimist, 3D printimist jms."
Monteeritud Prantsusmaal
Puu-3 900 on monteeritud Prantsusmaal Lille'is b'Twini külas asuvas tehases AML. Varem monteeriti siin jalgrattaid, eelkõige esmaklassilisi maanteerattaid. Nüüd panevad oskuslikud tehnikud siin sarja 900 keppidele pühendatud liinil kokku golfikeppe.