RCR-i tootevalik
RCR-i tootevalik on tõelisele ratturile, kes soovib täielikku kompromissideta ratast. Selle jalgratta puhul oli meie prioriteediks jõudlus.
Iga toru ristlõiked on arvutatud olema võimalikult tõhusad peamistes tuulenurkades (–15°/+15°).
See jalgratas kuulub aerokergete kategooriasse: on leitud optimaalne tasakaal kerguse, jäikuse ja aerodünaamika vahel, et teha sellest erakordne ratas.
Kui soovid jalgratast, mis on mõeldud võitmiseks, siis võta RCR!
Mis vahe on RCR-il ja RCR Pro-l?
Süsinikust raami loob selle geomeetria, kuju ja paigutus. Kiudude paigutus on see, kuidas süsinikkiud on kokku pandud. Kõik kiud ei ole ühesuguste omadustega.
RCR raami puhul kasutame ainult kõrgmoodulilisi kiudusid. RCR PRO puhul oleme valinud erakordsed kiud, mis muudavad jalgratta jäigemaks kohtades, mis on kõige suurema koormuse all, ja mis vähendavad veidi kaalu.
RCR PRO on valmis võistlema kõrgeimal tasemel.
Lähem vaade raamile
RCR-i raam kaalub 830 g (värvitud) suuruses M
RCR Pro raam kaalub 790 g (värvitud) suuruses M.
RCR-i kahvel kaalub 380 g (värvitud) suuruses M.
Raamile sobivad kuni 32 mm laiused rehvid.
Sõltuvalt värvist võib esineda kergeid kaaluerinevusi (+/– 50 g).
Juhtimisasend
Oleme peakomplekti osad integreerinud nii, et RCR juhiks sujuvalt, jäädes samas lihtsalt hooldatavaks.
DEDA x VAN RYSEL Superbox EVO: vars on kerge, kuid piisavalt jäik
XS: 80 mm
S: 90 mm
M: 100 mm
L: 110 mm XL: 120 mm
Deda Superzero RS juhtraua mõõdud on võetud otstest (nt:400 mm juhtraud telgede vahel mõõdetuna = 420 mm juhtraud Dedalt)
Telgede vaheline laius:
XS/S: 400 mm
M/L: 420 mm
XL: 440 mm
SRAM RED ETAP AXS grupikomplekt + QUARQ võimsusmõõtja
RCR PRO jalgratas on varustatud komplektiga SRAM RED eTap AXS ja jõumõõtjaga Quarq. Jalgratturile, kes soovib oma treeningut planeerida, on võimsusmõõtja hädavajalik, et aidata tal end parandada.
Jõuülekande kogukaal: 2503 g koos jõumõõtjaga
Elektroonilisel komplektil on kaks eraldi akut (üks igale käiguvahetajale). SRAM-rakenduse abil saate seadistada oma ratast ja vaadata teavet oma sõitude kohta.
Jõuülekanne SRAM RED eTap AXS
Käiguvaheti: RED AXS D1 2PC
Eesmine käiguvahetaja: RED AXS D1
Tagumine käiguvahetaja: RD RED ETAP AXS D1 MAX 36T
Kassett: RED XG 129010-33
Alumine kinnitus: FC SRAM RED AXS PM 48/35T
XXS: 165 mm
XS: 165 mm
S: 170 mm
M: 172,5 mm
L: 175 mm
SRAM RED kett
SRAM-i elemente on lihtne vahetada, kusjuures Red, Force ja Rival on ühilduvad.
Jõuülekande hooldamine
Pidage meeles, et jõuülekande regulaarne hooldamine on oluline, eriti kui sõidate rasketes tingimustes (märjad ja/või tolmused teed).
Regulaarne hooldus aitab Teie jõuülekandel kauem kesta.
Kontrollige oma ketti regulaarselt keti kulumise indikaatoriga,
mis on saadaval meie veebilehel.
Jõuülekande eluiga
Jalgratta ostmisel on oluline arvesse võtta selle hoolduskulusid, eriti mis puudutab jõuülekannet.
Allpool välja toodud summad on keskmised ja antud selleks, et saaksite ettekujutuse sellest, mida oodata. Need loomulikult varieeruvad olenevalt sellest, kuidas Te oma jõuülekande eest hoolitsete.
Korralikult hooldatud keti keskmine eluiga on 5000 km.
Kasseti keskmine eluiga on 10 000–12 000 km.
Halvasti hooldatud kett võib hüpata, mis võib kahjustada Teie jalgratta raami.
Ketaspidurid
SRAM Redi ketaspidurid 160 mm ketastega ees ja 140 mm ketastega taga.
Shimano pidurid on hüdraulilised. See tagab progressiivse ja palju võimsama pidurdamise kui trossi abil juhitavate hüdrauliliste pidurite puhul.
Peate need pidurid sissesõitma. Lihtsalt pidurdage järk-järgult 20 korda madalal kiirusel (20 km/h), seejärel korrake seda 30 km/h juures.Veenduge, et sõidate sisse mõlemad pidurid.
Sissesõit tekitab suurema hõõrdumise ketta ja piduriklotsi vahel.
Hüdrauliliste pidurite hooldamine
Hüdraulilised pidurid töötavad suletud ahelaga Teie pidurihoova ja pidurisadula vahel.
Tihenduse säilitamiseks on seal voolik.Aja jooksul näete oma voolikutes normaalset rõhukadu, mis viib pidurdusefektiivsuse vähenemiseni.Kui Teie pidurikaitse on liiga pehme või kui peatute lühikeseks ajaks vastu juhtrauda, peate süsteemi õhutama.See nõuab spetsiifilisi tööriistu ja teadmisi.
Hoiatus ja reguleerimine
Pange tähele:ärge kunagi pigistage pidureid, kui ratast pole kinnitatud, sest nii võivad piduriklotsid kokku kiiluda.
Kui rootor puutub patjadega kokku, näete siit, kuidas sangad uuesti joondada:
- pidurdage tugevalt ja pingutage samal ajal pidurisammast;
- kui probleem püsib, minge lähimasse kauplusesse.
Zipp 454 SW veljed
Ülikiire ja mitmekülgne, see Zippi rattapaar täidab oma kohustust olenemata väljakutsest või olukorrast: võit.
454 SW on jõudluse tipp. See kasutab SawTooth 53/58 mm velje kuju, mis on inspireeritud biomimikriast, et vähendada aerodünaamilist takistust ja külgtuule mõju.
100% süsinikust valmistatud Tubeless Ready konksuta ratas.
Selle profiili kõrgus on 58 mm.
Michelin Power Cupi must rehv
Suurendage oma enesekindlust Michelini maanteerehviga Power Cup võistlustel ja treeningutel. Seda rehvi kasutab Cofidise meeskond võistlustel. See on otseselt inspireeritud MotoGP-tehnoloogiast, pakkudes Teile kiirust ja jõudlust.
See on kerge ja usaldusväärne tänu Michelini tehnoloogiale Aramid Shield ja 3 x 120 TPI karkassile. Michelini segu GUM-X haardub hästi ja hoiab teid stabiilsena nii kuival kui ka märjal pinnasel.
700 × 28: rõhk vahemikus 4,00 kuni 5,00 baari max
Sisekummivaba või sisekummiga
See jalgratas on sisekummita. Etteantud hermeetik tuleb lisada ventiili kaudu.
Sisekummita rehvid on mugavamad ja tõhusamad ning rehvid suudavad end ise parandada, kui Teil tekivad väiksemad vigastused.
Loomulikult peaks Teil alati olema remondikomplektis kaasas sisekumm, juhuks, kui Teie rehv saab pisut suurema augu.
Asend
RCR süsinikust istmepost -15 mm
Fizik Argo Vento 00 sadul.Sellel koostöös professionaalsete ratturitega välja töötatud võistlussadulal on lühike nina, mis tagab hea stabiilsuse ja vähendab survet pehmetele kudedele.
Kaal: 144 g (140 mm)
Pedaalid
Pedaale pole kaasas.
Milline suurus?
Vaadake rattaraami geomeetria tabelit.
Kui olete suuruste vahel, siis lühem ratas on parem, kui tahate miskit reageerivat ja elavat. Kuid kui tahate end pikki vahemaid sõites mugavamalt tunda, siis valige suurem suurus.