E-EDR AF Ethos
E-EDR AF on osa kestvustoodete valikust. AF tähendab alumiiniumist raami. Meie kestvusvaliku rattad on disainitud ratturitele, kelle prioriteediks on sõitmise nautimine.
Oma alumiiniumist raami ja Mahle komplektiga (3,5 kg), on see elektriline ratas nii kerge kui ka mugav.
Teie turvaliselt hoidmiseks on kogu valik varustatud hüdrauliliste ketaspiduritega, samuti 32 mm rehvidega.
Mis on e-ratas?
E-rattad on praegu ülimalt populaarsed. E-rattaga sõitmine on endiselt rattasõit – te ei sõida mopeediga. Kuid tänu muutuvale abile saate reisida tavapärasest kaugemale ja võtta vastu uusi väljakutseid.
E-rattad on puhas nauding. Need aitavad Teid karmidest tõusudes üles saada, jättes Teile piisavalt energiat ka järgmise vallutamiseks!
Seadusandlus piirab e-rataste kiirust kuni 25 km/h. Ületades selle kiiruse abirežiim peatub.
Millised on selle ratta võimed?
Mahle aku- ja mootorikomplekt tagab 250 Wh aku eluea. Kui soovite oma ratta aku ulatust veelgi tõsta, tuleb Teil lisada väline aku.
Valisime testijad, kes sõitsid rattaga 6 kuu jooksul erinevates ilmastikutingimustes, erinevatel tasanditel ja erinevate abirežiimide tasemetega, et saaksime Teile anda selle ratta kohta kõige täpsemaid andmeid.
Rattal on 3 erinevat abirežiimi taset.
Kuidas pikendaja töötab?
Laienduseks on väline aku, mille ühendate sõidu alguses põhiakuga.
Kui põhiaku tühjeneb, hakkab laiendus sellele energiat andma.
Saate osta aku laienduse meie veebilehelt.
Mida oma akult oodata
- Marc: läbib tõsiseid vahemaid (8000 km/aastas)
Originaalaku: 120 km - 1000 m kõrguse tõus - Abirežiimi tasemed 1 ja 2 - keskmine kiirus 24,7 km/h - Pikendajaga: 163 km - 1500 m tõusu - Abirežiimi tasemed 1 ja 2 - keskmine kiirus 23,8 km/h - 24% järelejäänud akut. Tühi laiendus.
- Diane: regulaarne rattaturist (3000 km/aastas)
Originaalaku: 60 km - 354 m tõusu - Abitase 2 - keskmine kiirus 23,8 km/h. Koos aku laiendusega: 91 km - 1296 m kõrguse tõus - abitase 2
Mida oma akult mägedes oodata
- Patrick: regulaarne rattaturist (5000 km/aasas) / elab Alpides
Originaalaku: 67 km - 1118 m tõusu - keskmine kiirus 26,2 km/h - Abitasemed 1 ja 2112 km - 2934 m tõusu - keskmine kiirus 23,4 km/h - Abitasemed 1 ja 2
- Sandrine: perioodiline rattaturist (2000 km/aastas) / elab Alpides
Originaalaku: 40 km - 900 m tõusu - keskmine kiirus 20 km/h - Abitase 3
Pikendajaga: 65 km -1600 tõusu - keskmine kiirus 20 km/h - Abitase 3
Asjad, mida aku kohta teada
Kui aku tühjeneb alla 7%, olenemata Teie abirežiimi tasemest langeb abi väga madalale tasemele, et saaksite turvaliselt koju jõuda.
Aku on disainitud kestma 5 aastat / 500 laadimistsüklit. Pärast seda kaotab see jõudlust.
Aku pole eemaldatav ja seda peab laadima lülitades ratta vooluvõrku.
Täislaadimine võtab aega 4 kuni 5 tundi.
BC 900 rattaarvuti
See ratas tuleb koos 900 rattakompuutriga. See on spetsiaalselt disainitud sellele rattale ja on ideaalne moodus oma rattaga suhtlemiseks.
See GPS-kompuuter ütleb Teile aku taseme, kui pika distantsi saate sõita ja järelejäänud abirežiimi taseme.
Saate ühendada BC900 äpiga Decathlon Connect ja saada oma sõitude kohta rohkem detaile.
Ühenduvus
Mahle X35 süsteemil on Ant+ ja Bluetooth, et saaksite ühendada oma telefoni või tavapärase rattaarvuti, kui te ei soovi kasutada BC900-t.
Mahle'i rakendus laseb Teil ka sätteid reguleerida ja pääseda ligi teabele Teie sõitude kohta.
Raam ja kahvel
Raamil on enduro-tüüpi geomeetria. Kõik selle ratta juures on disainitud nii, et saaksite oma sõitu täiel rinnal nautida.
Keevituskohas on kõige nähtavamates ühenduskohtades siledaks viimistletud, et anda rattale elegantsem välimus.
Kahvel on 100% süsinikust ülimalt täpseks juhtimiseks. Samuti on sellel külgmised paigaldusaugud, et saaksite mõlemal pool kanda kuni 4 kg.
Pakiraamil saate kanda kuni 10 kg, kui otsustate selle paigaldada. Ühildub rehvidega kuni 700 x 35.
Kokpit
E-EDR AF-i juhikoht on üleni alumiiniumist valmistatud, koos Van Ryseli varre ja juhtrauaga. Varre suurus erineb olenevalt ratta suurusest:
XS 80 mm
S 90 mm
M 100 mm
L 110 mm
XL 120 mm
Juhtraua suurus:
XS 400 mm
S 400 mm
M 420 mm
L 420 mm
XL 440 mm
Mis on ühe hammasrattaga jõuülekande eelised?
12-käiguliste kassettide ilmumine avab uusi võimalusi 1x jõuülekandele.
Põhieeliseks jääb siiski kasutuslihtsus. Samuti ei tohiks tähelepanuta jätta kokkuhoidu kaalult, sest terve rattakett on kadunud ja kaasas on ainult üks hammasratas.
Neid on ka palju lihtsam parandada ja hooldada, lisaks saate sõita 40 km/h või ronida mäele, ilma et peaksite hammasratast vahetama.
1x jõuülekanded sobivad eriti hästi e-ratastele.
Sram Apex AXS ühe hammasrattaga elektrooniline jõuülekanne
See versioon tuleb koos Sram Apex AXS 1x12-käigulise komplektiga järgmistest komponentidest:
Sram Apex 1x 42T vändakomplekt
Vändapikkus sõltub ratta suurusest
XS 165 mm
S 170 mm
M 172,5 mm
L 175 mm
XL 175 mm
Kassett: Sram XPLR PG 11-44 käiku (11-12-13-15-17-19-21-24-28-32-38-44)
Tagavahetaja: Sram Apex AXS (juhtmeta elektrooniline käiguvahetus)
Käiguvahetaja: SRAM Apex AXS
Kett: Sram Apex
Keskjooks: DUB PressFit alumine kinnius
Jõuülekande hooldamine
Pidage meeles, et jõuülekande regulaarne hooldamine on oluline, eriti kui sõidate rasketes tingimustes (märjad ja/või tolmused teed).
Regulaarne hooldus aitab Teie jõuülekandel kauem kesta.
Kontrollige oma keti regulaarselt meie keti kulumise indikaatoriga,
mis on saadaval meie veebilehel.
Jõuülekande eluiga
Jalgratta ostmisel on oluline arvesse võtta selle hoolduskulusid, eriti mis puudutab jõuülekannet.
Allpool välja toodud summad on keskmised ja antud selleks, et saaksite ettekujutuse sellest, mida oodata. Need loomulikult varieeruvad olenevalt sellest, kuidas Te oma jõuülekande eest hoolitsete.
Korralikult hooldatud keti keskmine eluiga on 5000 km.
Kasseti keskmine eluiga on 10 000–12 000 km.
Halvasti hooldatud kett võib hüpata, mis võib kahjustada Teie jalgratta raami.
Ketaspidurid
Ees ja taga Sram Apex 160 mm rootoritega ketaspidurid.
Sram Apex pidurid on hüdraulilised. See tagab progressiivse ja palju võimsama pidurdamise kui trossi abil juhitavate hüdrauliliste pidurite puhul.
Peate need pidurid sissesõitma. Lihtsalt tehke väikesel kiirusel (20 km/h) 20 progressiivsest pidurdust, seejärel uuesti, aga kiirusel 30 km/h. Peate mõlemaid pidureid põhjalikult kulutama.
See võimaldab paremat haardumist klotsi ja ketta vahel.
Hüdrauliliste pidurite hooldamine
Hüdraulilised pidurid töötavad suletud ahelaga Teie pidurihoova ja pidurisadula vahel.
Tihenduse säilitamiseks on seal voolik. Aja jooksul näete oma voolikutes normaalset rõhukadu, mis viib pidurdusefektiivsuse vähenemiseni. Kui Teie pidurikaitse on liiga pehme või kui peatute lühikeseks ajaks vastu juhtrauda, peate süsteemi õhutama. See nõuab spetsiifilisi tööriistu ja teadmisi.
Hoiatus ja reguleerimine
Tähelepanu: ärge kunagi pigistage pidureid, kui ratas pole koos rehviga kinnitatud, sest nii võivad piduriklotsid kokku kiiluda.
Kui Teie ketas puutub kokku, järgige ratta ja pidurisadula uuesti joondamise juhiseid:
- Vabastage rattatelg
- Pidurdage tugevalt ja pingutage samal ajal rattatelge
- Kui ketas puutub uuesti, peate pidurisadulat vabastades tegema sama
- Kui probleem püsib, külastage poodi.
Rattad ja rehvid
Van Ryseli rattad on spetsiaalselt e-ratastele disainitud.
19C sisemise velje laius
12 x 100 esisild
Spetsiaalne tagumine telg
Tubeless-ready rattad.
Tähelepanu: kandke alati kaasas 17 mm mutrivõtit, et saaksite läbitorke esinemisel tagaratta ära võtta!
Van Rysel 32 mm rehv: ideaalne tasakaal soorituse ja vastupidavuse vahel. Eeldame, et see kestab tavalistes maanteesõidu tingimustes 6000 km.
Asend
Van Ryseli alumiiniumist sadulapost 27,2 mm läbimõõduga
XS: 200 mm
S: 300 mm
M/L: 350 mm
Van Ryseli sadul