RCX II
Meie uue rattakrossirattaga naudite talviseid sõite CX radadel. See on mänguline ja elav ja paistab silma oma võistlussooritustega.
Selle raamile on tehtud arvukalt parandusi võrreldes eelmise RCX-iga, tähelepanuväärseim on muda eemaldamine kus sadulaposti toru ühineb sadulatoega.
Peakolmnurka on tõstetud ja peatoru kuju on kohandatud, et jalgratta kandmisel saaksite hõlpsamini õla alla panna.
Raam ja kahvel
100% süsinikust raam ja kahvel
UCI poolt heakskiidetud raam
Kaablid on juhitud läbi alumise toru.
Raami kaal: 940 g (M)
Kahvli kaal:440 g
Jõuülekanne
Uus SRAM APEX AXS 12-käiguline käiguvahetusseade.See elektriline jõuülekanne on ülitäpne ja väga kiire.Käiguvahetus on lapsemäng, isegi järsul tõusul! Süsteem töötab eemaldatava välise akuga, mis asub tagavahetajal.SRAM Force käiguvahetusseadme optimeerimiseks soovitame alla laadida SRAM CONNECT rakenduse.
Käiguvahetaja: SRAM Apex AXS
Tagakäiguvahetus:SRAM Apex AXS
Kett: SRAM
Jõuülekande hooldamine
Pidage meeles, et jõuülekande regulaarne hooldamine on oluline, eriti kui sõidate rasketes tingimustes (märjad ja/või tolmused teed).
Regulaarne hooldus aitab teie jõuülekandel kauem kesta.
Kontrollige oma ketti regulaarselt keti kulumise indikaatoriga,
mis on saadaval meie veebilehel.
Kett / kassett
Hammasratas: SRAM Apex 40 hambaga
12-käiguline kassett: Sram Apex 11/33
Vända pikkus sõltuvalt rattasuurusest:
XS: 165 mm
S: 170 mm
M: 172,5 mm
L/XL: 175 mm
Fulcrum Rapid Red 900 rattad
Ratta läbimõõt: 700 C
Kaal: 1870 g
Pöiamaterjal: Alumiinium
Ringimaterjal:Alumiinium, asümmeetriline
Kõrgus:ees ja taga:24,1 mm
Laius: 27,1 mm
Siselaius 22 mm
Pidurisüsteem: Ketaspidur
Esitelje ühilduvus:HH12-100
Tagakülje ühilduvus: HH12-142
Kodarad, ees/taga:28
Kaalulimiit: 120 kg
https://www.fulcrumwheels.com/fr/soutien/roues-oem/rapid-red-900
Sellele raamile sobivad rehvid kuni sektsioon 40.
Rehvid
VITTORIA TERRENO MIX CX 33 mm rehvid.Sellel mitmekülgsem rehvil on 120 TPI nailonist karkass.
TUBELESS READY: Jah
Soovitame sõita sisekummita koos hermeetikuga suuremaks mugavuseks ja läbitorkeriski vähendamiseks.
Rehvid on paigaldatud ilma hermeetikuga, jälgige allpool asuvat protseduuri, et lõpetada ettevalmistus, enne kui kasutate kaasasolevat pudelit (60 ml rehvi kohta):https://www.youtube.com/watch?v=vv6t7gapiIE
Pidurid
Sram Apex pidurid on hüdraulilised. See tagab progressiivse ja palju võimsama pidurdamise kui trossi abil juhitavate hüdrauliliste pidurite puhul.
160 mm esi- ja tagakettad.
Peate need pidurid sisse sõitma. Lihtsalt pidurdage järk-järgult 20 korda madalal kiirusel (20 km/h), seejärel korrake seda 30 km/h juures.Veenduge, et sõidate sisse mõlemad pidurid.
Sissesõit tekitab suurema hõõrdumise ketta ja piduriklotsi vahel.
Hüdrauliliste pidurite hooldamine
Hüdraulilised pidurid töötavad suletud ahelaga teie pidurihoova ja pidurisadula vahel.
Tihenduse säilitamiseks on seal voolik.Aja jooksul näete oma voolikutes normaalset rõhukadu, mis viib pidurdusefektiivsuse vähenemiseni.Kui teie pidurikaitse on liiga pehme või kui peatute lühikeseks ajaks vastu juhtrauda, peate süsteemi õhutama.See nõuab spetsiifilisi tööriistu ja teadmisi.
Hoiatus ja reguleerimine
Pange tähele:ärge kunagi pigistage pidureid kui ratas pole kinnitatud, sest nii võivad piduriklotsid kokku kiiluda.
Kui teie ketas puutub kokku, järgige ratta ja pidurisadula uuesti joondamise juhiseid:
- Lõdvendage rattatelg
- Pidurdage tugevalt ja pingutage samal ajal telge
- Kui rootor puudutab endiselt pidureid, tehke sama ja lõdvendage pidurisadulat
- Kui te ei suuda probleemi lahendada, külastage ühte meie töökodadest.
Juhtrauad, juhtimine, vars:
Juhtraud:VAN RYSEL ALUMIINIUM
400 mm XS - ja S-suuruses
420 M-, L- ja XL-suuruses
Vars: VAN RYSEL ALUMIINIUM
XS: 70
S: 80
M: 90
L: 100
XL: 110
Sadulad / Istmepost
Sadul: VAN RYSEL
Sadulapost: VAN RYSEL ALU 27.2
XS: 250 mm
S/M/L: 350 mm
XL: 400 mm
Pedaalid
pedaalid pole komplektis
Kaal
M-suurus 8,7 kg, ilma pedaalideta
RATTA HOOLDAMINE
Pidage meeles, et krossi- ja kruusasõidu jalgrattad vajavad erilist hoolt.Nendega sõidetakse tihti väga keerulistes tingimustes, mis on materjalidele väljakutsuvamad.Regulaarne hooldamine on hädavajalik, et hoida ratas heas korras.Jõuülekannet tuleb vahetada tihedamini kui maanteeratastel.Peaksite sageli pinguldama oma telgesid, istmeklambrit, vart jne.
Kas selle rattaga saab teha kruusasõitu?
Kruus on üldine termin, mille alla käivad paljud erinevad olukorrad.
See ratas on eelkõige krossiratas.Teljed ei ole tugevdatud, seega ei sobi see ratas raskete koormade kandmiseks.
Raamil puuduvad augud pakiraami või porilaudade paigaldamiseks.
Siiski saate seda ratast õigete rehvidega kasutada ka väljaspool rattakrossi, kuigi rattad ei ole mõeldud mägisteks allamäge sõitudeks.
Jõuülekande eluiga
Jalgratta ostmisel on oluline arvesse võtta selle hoolduskulusid, eriti mis puudutab jõuülekannet.
Allpool välja toodud summad on keskmised ja antud selleks, et saaksite ettekujutuse sellest, mida oodata. Need loomulikult varieeruvad olenevalt sellest, kuidas te oma jõuülekande eest hoolitsete.
Korralikult hooldatud krossiratta keti keskmine eluiga on 4000 km.
Rattakrossi kasseti keskmine eluiga on 6000 kuni 10 000 km.
MILLINE SUURUS?
Vaadake rattaraami geomeetria tabelit.
Kui olete suuruste vahel, siis lühem ratas on hea, kui tahate miskit reageerivat ja elavat.Kuid kui tahate end pikki vahemaid sõites mugavamalt tunda, siis valige suurem suurus.