E-EDR AF Ethos
E-EDR AF on osa kestvustoodete valikust. AF tähendab alumiiniumist raami. Meie kestvusvaliku rattad on disainitud ratturitele, kelle prioriteediks on sõitmise nautimine.
Oma alumiiniumist raami ja Mahle komplektiga (3,5 kg), on see elektriline ratas nii kerge kui ka mugav.
Teie turvaliselt hoidmiseks on kogu valik varustatud hüdrauliliste ketaspiduritega, samuti 32 mm rehvidega.
Mis on e-ratas?
E-rattad on praegu ülimalt populaarsed. E-rattaga sõitmine on endiselt rattasõit – Te ei sõida mopeediga. Kuid tänu muutuvale abile saate reisida tavapärasest kaugemale ja võtta vastu uusi väljakutseid.
E-rattad on puhas nauding. Need aitavad Teid karmidest tõusudes üles saada, jättes Teile piisavalt energiat ka järgmise vallutamiseks!
Seadusandlus piirab e-rataste kiirust kuni 25 km/h. Ületades selle kiiruse abirežiim peatub.
Millised on selle ratta võimed?
Mahle aku- ja mootorikomplekt tagab 250 Wh aku eluea. Kui soovite oma ratta aku ulatust veelgi tõsta, tuleb Teil lisada väline aku.
Valisime testijad, kes sõitsid rattaga 6 kuu jooksul erinevates ilmastikutingimustes, erinevatel tasanditel ja erinevate abirežiimide tasemetega, et saaksime Teile anda selle ratta kohta kõige täpsemaid andmeid.
Rattal on 3 erinevat abirežiimi taset.
Mida oma akult oodata
- Marc: läbib tõsiseid vahemaid (8000 km/aastas)
Originaalaku: 120 km - 1000 m kõrguse tõus - Abirežiimi tasemed 1 ja 2 - keskmine kiirus 24,7 km/h - Pikendajaga: 163 km - 1500 m tõusu - Abirežiimi tasemed 1 ja 2 - keskmine kiirus 23,8 km/h - 24% järelejäänud akut. Tühi laiendus.
- Diane: regulaarne rattaturist (3000 km/aastas)
Originaalaku: 60 km - 354 m tõusu - abitase 2 - keskmine kiirus 23,8 km/h. Koos aku laiendusega: 91 km - 1296 m kõrguse tõus - abitase 2
Mida oma akult mägedes oodata
- Patrick: regulaarne rattaturist (5000 km/aasas) / elab Alpides
Originaalaku: 67 km - 1118 m tõusu - keskmine kiirus 26,2 km/h - Abitasemed 1 ja 2112 km - 2934 m tõusu - keskmine kiirus 23,4 km/h - Abitasemed 1 ja 2
- Sandrine: perioodiline rattaturist (2000 km/aastas) / elab Alpides
Originaalaku: 40 km - 900 m tõusu - keskmine kiirus 20 km/h - Abitase 3
Pikendajaga: 65 km - 1600 m tõusu - keskmine kiirus 20 km/h - Abitase 3
Asend
Van Rysel alumiiniumist 27,2 mm diameetriga istmepost
XS: 200 mm
S: 300 mm
M/L/XL: 350 mm
Van Ryseli naise sadul
Asjad, mida aku kohta teada
Kui aku tühjeneb alla 7%, olenemata Teie abirežiimi tasemest langeb abi väga madalale tasemele, et saaksite turvaliselt koju jõuda.
Aku on disainitud kestma 5 aastat / 500 laadimistsüklit. Pärast seda kaotab see jõudlust.
Aku pole eemaldatav ja seda peab laadima lülitades ratta vooluvõrku.
Täislaadimine võtab aega 4 kuni 5 tundi.
BC 900 rattaarvuti
See ratas tuleb koos 900 rattakompuutriga. See on spetsiaalselt disainitud sellele rattale ja on ideaalne moodus oma rattaga suhtlemiseks.
See GPS-kompuuter ütleb Teile aku taseme, kui pika distantsi saate sõita ja järelejäänud abirežiimi taseme.
Saate ühendada BC900 äpiga Decathlon Connect ja saada oma sõitude kohta rohkem detaile.
Ühenduvus
Mahle X35 süsteemil on Ant+ ja Bluetooth, et saaksite ühendada oma telefoni või tavapärase rattaarvuti, kui Te ei soovi kasutada BC900-t.
Mahle'i rakendus laseb Teil ka sätteid reguleerida ja pääseda ligi teabele Teie sõitude kohta.
Raam ja kahvel
Raamil on enduro-tüüpi geomeetria. Kõik selle ratta juures on disainitud nii, et saaksite oma sõitu täiel rinnal nautida.
Keevituskohas on kõige nähtavamates ühenduskohtades siledaks viimistletud, et anda rattale elegantsem välimus.
Kahvel on 100% süsinikust ülimalt täpseks juhtimiseks. Samuti on sellel külgmised paigaldusaugud, et saaksite mõlemal pool kanda kuni 4 kg.
Pakiraamil saate kanda kuni 10 kg, kui otsustate selle paigaldada. Ühildub rehvidega kuni 700 x 35.
Kokpit
Naisteratta E-EDR AF kokpit on valmistatud täielikult alumiiniumist, Van Ryseli varre ja juhtrauaga.
Varre suurus erineb olenevalt ratta suurusest:
XS 60 mm
S 70 mm
M 80 mm
L 90 mm
Juhtraua suurus
XS 380 mm
S 380 mm
M 400 mm
L 400 mm
Shimano jõuülekanne
Sellel versioonil on Shimano 105 Di2 12-käiguline elektriline komplekt järgmiste komponentidega:
Shimano 105 50/34 ketikomplekt
Vända pikkus oleneb suurusest
XS 170 mm
S 170 mm
M 172,5 mm
L 172,5 mm
XL 175 mm
Kassett: Shimano 105 12-käiguline 11–34
Tagumine ja esimene käiguvahetaja: Shimano 105 Di2
Käiguvahetaja: Shimano 105 Di2
Kett: Shimano CN-M7100
Keskjooks: Shimano
Jõuülekande hooldamine
Pidage meeles, et jõuülekande regulaarne hooldamine on oluline, eriti kui sõidate rasketes tingimustes (märjad ja/või tolmused teed).
Regulaarne hooldus aitab Teie jõuülekandel kauem kesta.
Kontrollige oma ketti regulaarselt keti kulumise indikaatoriga,
mis on saadaval meie veebilehel.
Jõuülekande eluiga
Jalgratta ostmisel on oluline arvesse võtta selle hoolduskulusid, eriti mis puudutab jõuülekannet.
Allpool välja toodud summad on keskmised ja antud selleks, et saaksite ettekujutuse sellest, mida oodata. Need loomulikult varieeruvad olenevalt sellest, kuidas Te oma jõuülekande eest hoolitsete.
Korralikult hooldatud keti keskmine eluiga on 5000 km.
Kasseti keskmine eluiga on 10 000–12 000 km.
Halvasti hooldatud kett võib hüpata, mis võib kahjustada Teie jalgratta raami.
Ketaspidurid
Ees ja taga Shimano 105 160 millimeetriste rootoritega ketaspidurid.
Shimano 105 pidurid on hüdraulilised. See tagab progressiivse ja palju võimsama pidurdamise kui trossi abil juhitavate hüdrauliliste pidurite puhul.
Peate need pidurid sissesõitma. Lihtsalt pidurdage järk-järgult 20 korda madalal kiirusel (20 km/h), seejärel korrake seda 30 km/h juures. Veenduge, et sõidate sisse mõlemad pidurid.
Sissesõit tekitab suurema hõõrdumise ketta ja piduriklotsi vahel.
Hüdrauliliste pidurite hooldamine
Hüdraulilised pidurid töötavad suletud ahelaga Teie pidurihoova ja pidurisadula vahel.
Tihenduse säilitamiseks on seal voolik. Aja jooksul näete oma voolikutes normaalset rõhukadu, mis viib pidurdusefektiivsuse vähenemiseni. Kui Teie pidurikaitse on liiga pehme või kui peatute lühikeseks ajaks vastu juhtrauda, peate süsteemi õhutama. See nõuab spetsiifilisi tööriistu ja teadmisi.
Hoiatus ja reguleerimine
Tähelepanu: ärge kunagi pigistage pidureid, kui ratas pole koos rehviga kinnitatud, sest nii võivad piduriklotsid kokku kiiluda.
Kui Teie ketas puutub kokku, järgige ratta ja pidurisadula uuesti joondamise juhiseid:
- Vabastage rattatelg
- Pidurdage tugevalt ja pingutage samal ajal rattatelge
- Kui ketas puutub uuesti, peate pidurisadulat vabastades tegema sama
- Kui probleem püsib, külastage poodi.
Rattad ja rehvid
Van Ryseli rattad on spetsiaalselt e-ratastele disainitud.
19C sisemise velje laius
12 × 100 esisild
Spetsiaalne tagumine telg
Tubeless-ready rattad.
Tähelepanu: kandke alati kaasas 17 mm mutrivõtit, et saaksite läbitorke esinemisel tagaratta ära võtta!
Van Ryseli 32 mm rehv: ideaalne tasakaal soorituse ja vastupidavuse vahel. Eeldame, et see kestab tavalistes maanteesõidu tingimustes 6000 km.