Uued EDR rattad
EDR, mis tähendab EnDuRance, on uus Van Ryseli rattasari, mis on pühendatud jõudlusele.
Pange tähele vastupidavus ja kiirus ei välista üksteist! See on ülesanne, mille meie disainimeeskond uue sarja loomisel vastu võttis.
EDR raamid sobivad ideaalselt võidusõitjatele kes otsivad jalgratast, mis sobib nii mägedes kui ka rattaradadel.
Ideaalne kombinatsioon jäikusest, madalast kaalust ja mugavusest võimaldab Teil jätta oma vanad tulemused minevikku.
EDR-raam ja kahvel
Kaaluvad vaid 890 grammi (neto, M-suurus), EDR raam ja kahvel on valmistatud suure mooduliga süsinikkiust, mis tagab suurepärase jäikuse, muutes selle tundlikuks igale kiirendusele.
Kahvli kaal: 382 g
Kiuddisain on loodud rahuldama kõige nõudlikumate ronijate ja võidusõitjate vajadusi nii mägedes kui ka tasasemal pinnal. See vastab kõigile kõrge tasemega amatööride ja professionaalsete sõitjate vajadustele. Press-fit 86 alumine klamber ja Di2-ga ühilduv raam.
Deda juhtraud ja vars
Deda Superleggera 35 juhtraud
Juhtraual on RHM (kiire käte liikumine) kompakn geomeetria, patenteeritud Deda poolt.
HR40 süsinikkiud
Pivot-pivot laiuse suurus
XS,S: 420 mm
M, L, XL: 440 mm
Deda Trentacinque vars
Suurus Pikkus: XS: 90 mm, S: 100 mm, M: 110 mm, L120, XL 130
Shimano Ultegra Di2 käiguvahetus
Rattal on Shimano Ultegra Di2 täiskäiguvahetusseade. See käiguvahetusseade on tuntud oma tõhususe ja sujuvuse poolest. Selles on külluslikult tehnoloogiat ja uuendusi.
Jõuülekande kogukaal: 3045 g koos võimsusmõõturiga
Elektrilisel käiguvahetusseadmel on kaks eraldi akut (üks kummalegi käiguvahetile).SRAM-rakenduse abil saate seadistada oma ratast ja vaadata teavet oma sõitude kohta.
Shimano Ultegra Di2 jõuülekanne
Käiguvahetajad: Ultegra ST8150
Eesmine käiguvaheti: Ultegra FD-8150
Tagumine käiguvaheti: Ultegra RD-8150
Kassett: Ultegra CS R8100 12S, 11-34 (11-12-13-14-15-17-19-21-24-27-30-34)
Ketikomplekt: Ultegra FC- R8100, 52/36
Vända pikkus vastavalt jalgratta suurusele
XS/S: 170 mm
M: 172,5 mm
L/XL: 175 mm
Ultegra CN 8100 12S kett
ULTEGRA R8110 pidurid
Eesmine pidurisadul: ULTEGRA R8110 Direct Mount, kahekordne sümmeetriline pöördepunkt tõhusamaks pidurduskontrolliks ja suurendatud jõuks.Reguleeritav vedrupinge.
Tagumine pidurisadul: Shimano Ultegra R8110 (klassikaline paigaldus tagumisel hargil).
Voolujooneline disain, mis täiustab aerodünaamilisi omadusi, tõhus ja võimas pidurisüsteem ning täpne juhtimine koos optimaalse jäikuse ja kaalu suhtega.
Kaal: 358 g paari kohta
Fulcrum Racing 0 süsinikrattad
Need rattad „sobivad ideaalselt Gran Fondo võistluste jaoks, olles loodud pühendunud ratturitele, kes mõõdavad miile, rühivad üles tõusudest ja kihutavad alla adrenaliinirikastest laskumistest; need rattad on teie abilisteks teekonnal maanteesõidukogemuse tippu.“
Nende uuenduslikkuse tuumaks on süsiniku ja alumiiniumi kombinatsioon: alumiiniumi jäikus ja uue kerge süsinikpöia reaktsiooniväledus.
Fulcrum Racing Zero süsinikrattad (2)
Pöia laius: 24,5 mm
Ratta tüüp: rehv
Velje kõrgus: 30 mm
Kaal (paari kohta): 1340 g
Esimesed kodarad: 16 (8 vasakul - 8 paremal)
Tagakodarad: 21 (7 vasakul, 14 paremal)
Laagrid: USB-keraamilised, kuppel ja koonus süsteem, reguleeritavad
Esirumm: süsinik, alumiiniumääris
Tagarumm: süsinik, alumiiniumääris
Kasutaja max kaal: 109 kg
Hutchinson Fusion 5 Performance rehvid
Suurus: 700 × 25 C
Hutchinsoni tootemeeskondade kaks aastat kestnud uurimis- ja arendustöö on loonud uue ElevenSTORM® kummi, mis vastab kõrgekvaliteedilise rehvi viiele peamisele jõudluskriteeriumile: Haarduvus, veeremisjõudlus, vastupidavus, torkekindlus, mugavus.
See versioon pakub ideaalset tasakaalu ratturitele, kes soovivad sõita kiiremini ja kaugemale. Kombineerituna turvise all oleva Kevlar® ribaga võimaldab see sõita südamerahuga, selle eluiga on hinnanguliselt 4000 km. Tubeless valmis.
REHVI RISTLÕIGE
Raam ühildub rehvidega, mille maksimaalne ristlõige on 28 mm
Sadul/sadulapost
Fizik Argo Ventor R5
Deda Superleggero 27,2 mm sadulatoru
Pedaalid
Klambriteta pedaale pole kaasas.
Jõuülekande hooldamine
Pidage meeles, et jõuülekande regulaarne hooldamine on oluline, eriti kui sõidate rasketes tingimustes (märjad ja/või tolmused teed).
Regulaarne hooldus aitab Teie jõuülekandel kauem kesta.
Kontrollige oma ketti regulaarselt keti kulumise indikaatoriga,
mis on saadaval meie veebilehel.
Jõuülekande eluiga
Jalgratta ostmisel on oluline arvesse võtta selle hoolduskulusid, eriti mis puudutab jõuülekannet.
Allpool välja toodud summad on keskmised ja antud selleks, et saaksite ettekujutuse sellest, mida oodata. Need loomulikult varieeruvad olenevalt sellest, kuidas Te oma jõuülekande eest hoolitsete.
Korralikult hooldatud keti keskmine eluiga on 5000 km.
Kasseti keskmine eluiga on 10 000–12 000 km.
Halvasti hooldatud kett võib hüpata, mis võib kahjustada Teie jalgratta raami.