Tugi
Kogu olemasoleva sisu RCRi kohta leiate, kui klõpsate alloleval lingil:
https://www.supportdecathlon.com
XCR UCI raam, ratastel tegija!
XCR-raam on kõrgmooduliline süsinikraam, mis vastab kõrgeima taseme jalgratturite nõudmistele.
See kujundati koos Swiss Side'iga, kelle aerodünaamika teadmised võimaldasid meil otsida kõiki võimalusi optimeerimiseks ilma kompromissideta.
See vastab UCI eeskirjadele ja võimaldab Teil osaleda maanteel toimuvatel ajavõistlustel.
Tiimi Decathlon AG2R ja Van Rysel Roubaix' jalgrattameeskonnad kasutavad XCR-i maailma suurimatel võistlustel, näiteks Tour de France'il.
XCR UCI juhikoht
Õige asend on tulemuslikkuse seisukohalt oluline tegur, eriti kui tegemist on aja peale sõitmisega.
Oleme disaininud juhikoha, mille tõttu saab teha mitmeid kohandusi: kõrgus, laius, sügavus ja nurk, kasutades erinevaid elemente, näiteks pikendusega tugiplatvorm ja erinevaid vahepuksid.
Mis puutub pikendustesse, siis oleme valinud Deda Jet One'i süsinikust monokokiga mudeli, mis tagab täiusliku ergonoomika.
Shimano Ultegra Di2 käiguvahetus
Oleme valinud käiguvahetusseadme CLM Triathlon Shimano Ultegra Di2 8170 selle tõhususe ja usaldusväärsuse tõttu:
Shimano Dura Ace ST-R9180 vasak hoob
Shimano Dura Ace ST-R9180 parem hoob
Paar SW-R9160 nuppe
Ultegra R8170 hüdraulilised pidurisadulad
Ultegra FD-R8150 esikäiguvahetaja
Ultegra RD-R8150 12-käiguline tagakäiguvahetaja
R8170 11-34 12-käiguline kassett
R8170 52x36 keskjooksu hammasratas
Vända suurused:
XS/S 170 mm
M/L 172,5 mm
XL 175 mm
Swiss Side'i rattad / Michelini rehvid
Swiss Side'i rattad on ühed turu kiireimd ja on loogiline, et valisime Hadron² Classic mudelid, mis on aerodünaamika kuldstandard.
Eesmine ratas: HADRON² Ultimate 625
Tagumine ratas: HADRON² Ultimate 800
HADRON² Classic, millel on DT Swissi kodarad ja rummud, on kõrgeima jõudlusega rattad.
Rehvid Michelin Power Cup Tubeless Ready 700 × 25
Soovitatav rõhk:
5–8 baari
Hoiatus ja reguleerimine
Tähelepanu: ärge kunagi pigistage pidureid, kui ratas pole koos rehviga kinnitatud, sest nii võivad piduriklotsid kokku kiiluda.
Kui rootor puudutab klotse, siis saate ratta ja pidurisadula joondada järgmiselt:
- Lõdvendage rattatelg
- Pidurdage tugevalt ja pingutage samal ajal telge
- Kui rootor puudutab endiselt pidureid, tehke sama ja lõdvendage pidurisadulat
- Kui Te ei suuda probleemi lahendada, külastage ühte meie töökodadest.
Sissesõitmisprotseduur
Sõitke oma pidurid sisse tasasel, kuival ja ilma takistusteta teel. Oluline on esi- ja tagapidureid vaheldumisi kasutada ning teha läbi järgmised sammud:
1. samm:Sõitke 15 km/h ja pidurdage tasapisi, et aeglustada kiirust 5 km/h peale, 10x järjest.
2. samm:Sõitke 20 km/h ja pidurdage tasapisi, et aeglustada kiirust 5 km/h peale, 10x järjest.
3. samm:Sõitke 25 km/h ja pidurdage tasapisi, et aeglustada kiirust 5 km/h peale, 10x järjest.
Iga sammu vahel vabastage ja sõitke paarkümmend meetrit.
Hooldusnõuanne
Pidage meeles, et jõuülekande regulaarne hooldamine on oluline, eriti kui sõidate rasketes tingimustes (märjad ja/või tolmused teed).
Regulaarne hooldus aitab Teie jõuülekandel kauem kesta.
Kontrollige oma ketti regulaarselt keti kulumise indikaatoriga,
mis on saadaval meie veebilehel.
Milline suurus?
Vaadake rattaraami geomeetria tabelit.
Ideaalis soovitame läbida asendiuuringu, et Teie jalgratta jõudlust maksimaalselt ära kasutada.
Kui olete suuruste vahel, siis lühem ratas on parem, kui tahate miskit reageerivat ja elavat. Kuid kui tahate end pikki vahemaid sõites mugavamalt tunda, siis valige suurem suurus.
Pedaalid
pedaalid pole komplektis