XCR
XCR-i tootevalik, mille nimetus on eXtreme raCeR, on Van Ryseli spetsiaalne ajasõidu jaoks mõeldud tootevalik. Mida kiiremini sõidate, seda rohkem peate õhutakistusega võitlema. SCR-i tootevalik on aerodünaamika osas teadusuuringute tipptasemel. Kõik tooted on disainitud digitaalses simulatsioonis ja seejärel testitud tuuletunnelis.
Me võrdleme oma tooteid, et olla kindlad, et jalgratturid, kes usaldavad meid, saavad meie poolt alati kõige parema toote.
Aerodünaamika koos Swiss Sidega
Me arendasime selle kiivri aerodünaamika välja koos oma partneriga Swiss Side.
Visiirid
XRC-i kiiver tuleb kahe visiiriga:
- Toonitud visiir (3. kategooria) ajasõitude jaoks päikeselise ilmaga
- Läbipaistev visiir (0. kategooria) ajasõitudeks pilvise ilmaga
Visiir kinnitub magneti abil ning seda saab peale võidusõitu ümber pöörata ja kiivri külge kinnitada.
Mõlemad visiirid on tehtud polükarbonaadist ja pakuvad UV-kaitset
Kas parema jõudluse jaoks valida visiir või päikeseprillid?
Me soovime teile pakkuda objektiivseid andmeid, et aidata teil võidusõidu varustust valida. Siin on andmed, mida oleme kontrollinud kahes erinevas tuuletunnelis, mille tuulekiirused varieeruvad ja nurgad jäävad vahemikku 0 kuni 20°.
- Visiiriga kiivri kandmisel pole aerodünaamika osas olulist erinevust visiirita kiivri kandmisega võrreldes
- Visiiriga kiivri kandmisel pole aerodünaamika osas olulist erinevust kiivri kandmisega koos päikeseprillidega võrreldes
Õhuvool
XCR-i kiivri eemaldatav ventilatsioon on paigutatud kõrge pingega tsooni, mis ei muuda kiivri aerodünaamikat.
Me teame, et keha jahutamine on tähtis, eriti pea, et võimaldada parimat jõudlust.
Seega soovitame sõita avatud tuulutusavadega ning väga sooja ilma korral kanda visiiri asemel päikeseprille.
Aerodünaamika ja asend
Selle kiivri aerodünaamika on loodud olema eriti tõhus kuni 10° nurga all oleva vastutuule korral ja kiirusel 45 km/h või rohkem.
Mida kiiremini sõidate, seda rohkem läheneb vastutuule nurk 0°-le, olenemata selle tegelikust nurgast ja tugevusest.
See kiiver on optimeeritud kasutamiseks aero torudega, kui jalgrattur hoiab pead nii, et ta vaatab otse ette.
Tagastustingimused (isikukaitsevahenditele omane)
See kiiver on osa PPE-st (isikukaitsevahendid) ning selle kaitsetase sõltub selle seisukorrast.
Me võtame tagastustena vastu ainult kasutamata kiivreid.Kui see kiiver ei ole teie jaoks õige, siis tagastage see koos kasutusjuhendi ja siltidega.
Kui kaua kiiver kestab
Kiivrid ei kesta igavesti. Maksimaalse turvalisuse tagamiseks soovitame kiivrit iga 5 kuni 7 aasta tagant välja vahetada. On oluline hoida seda karbis, kuivas ja jahedas kohas ning päikesevalgusest eemal.
Äärmuslikud temperatuurid rikuvad kiivri vahtu kiiremini.
Pärast märkimisväärset kokkupõrget on oluline kiiver välja vahetada, kuna see ei pruugi enam olla efektiivne, kui kiivri konstruktsioonis on mõrasid.
Suurused ja kaal
S-suurus: 52–55 cm 330 g koos visiiriga,
M-suurus: 55–59 cm 370 g koos visiiriga,
L-suurus: 59–62 cm 460 g koos visiiriga.