Raam
Mugavusele orienteeritud raami geomeetria koos kõrgema juhtpesaga, mis pakub püstisemat asendit, kui klassikaline maanteeraam. GRVL pikendatud toru geomeetria ja lühem vars võimaldavad liigutada kahvlit edasi, et vältida jalgade hõõrumist vastu esiratast.
6061 T6 alumiiniumist kaldus raam pooleldi integreeritud juhtkomplektiga.Raami kaal M-suurusel:1800 g
Kahvel
Süsinikust kahvel ja alumiiniumist pöördtelg, mis on palju kergemad ja täpsema suunakontrolliga.
Peakomplekti 1"1/8 juhttoru muudab roolimiskomplekti tugevaks ja jäigaks.Väljalõiked kahvlil pakiraami mahutamiseks. Kahvli maksimaalne kandevõime: 9 kg
Kahvli kaal: 750 g
Pidurid
Promax DSK ketaspidurid.
DSK 330R "flatmount" esipidur
DSK 300R "postmount" tagapidur
160 mm esimesed ja tagumised kettad
Kompressioonivastased Jagwire KEB-SL korpused, et tagada täpne ja tõhus pidurdamine. Need on Kevlariga tugevdatud ja neil on spetsiaalse disainiga sisemine vooderdus, et kaablitel oleks suurepärane libisemine. Poolmetallist klotsid, müügijärgse teeninduse viide: 8562868
Pidurite sissesõitmine
Peate need pidurid sisse sõitma. Lihtsalt pidurdage järk-järgult 20 korda madalal kiirusel (20 km/h), seejärel korrake seda 30 km/h juures.Veenduge, et sõidate sisse mõlemad pidurid.
See loob parema haarduvuse klotsi ja ketta vahel.
Jõuülekanne
Üks hammasraas 38-11/42
Täpne, väga vastupidav XLE 10-käiguga käiguvaheti. Väga mugav ergonoomia: meeldiva tunnetusega käiguvahetaja, olenemata käe suurusest.
MICROSHIFT M665 tagumine siduriga käiguvahetamise süsteem, et hoida käiguvaheti ja ennetada keti hüplemist. Ratta kergemaks eemaldamiseks saab selle lahti ühendada.
Pedaalide komplekt / kassett
Microshift H100 10-käiguline 11-42 kassett
(11/13/15/18/21/24/28/32/36/42)
Triban 38 keskjooks
Alumiiniumist 6061 vänt ja terases ketiratta kaitse
Vändad: 170 mm kõigile jalgratastele
Et ennetada keti hüplemist kombineerisime tagumise käiguvaheti sidurisüsteemiga, keti kinnikiilumise vastase süsteemiga istmetorul ja ketiratta kaitse välisäärikuga.
Sadul/sadulapost
Triban ErgoFit sadul. Võrkkiige disain suuremaks mugavuseks.Alumiiniumist Triban istmepost koos 27,2 mm diameetriga suuremaks mugavuseks läbi suurema paindlikkuse. Lihtne sadula reguleerimine
Istmeposti pikkus: Suurus XS 250 mm, suurus S 300 mm, suurus M/L 350 mm.
Juhtraud / vars / roolimine
Triban alumiiniumist Gravel juhtraud koos 16° laiendusega paremaks haardeks ja mugavuse tagamiseks.Juhtraua laius otsast lõpuni:
XS/S: 420 mm.M/L: 420 mm.Vars:
XS/S: 60 mm.M: 70 mm. P: 80 mm.
Rattad
Triban Tubeless ready* rattad
6063 T6 alumiinium
ETRTO Mõõdud: 622 x 23 C
Aasaga kodaratega veljed suurendavad vastupidavust
Ristatud terasest kodarad paremaks painduvuseks (28 ees ja 28 taga)
Tihendatud laagrid
Kaal paari kohta (ilma kasseti või KV-ta): 2300 g
TESA TLR veljeriba
*Tubeless jaoks muutmiseks lisage 2 tubeless ventiili, viide: 8551979 + tubeless torkevastane vedelik / hermeetik, viide: 836339
Rehv
Hutchinson Overide 700x38 Tubeless Ready rehvid
400 g rehvi kohta
Flex rant / kaheühendiline kumm
Hardskin läbitorkevastane tugevdus
Mõõtmed: 622-38 / 700x38
127 TPI Karkass
Min. rõhk: 3 baari / 43 psi-d
Maks. rõhk: 5,5 baari/80 PSI-d
Pedaalid
Hübriid-platvormpedaalid
Tarvikud / varustus
Ratas tarnitakse esi- ja tagatule ning kellaga
Kaal
M-suurus pedaalideta 10,9 kg
Miks valida gravel ratas paksude rehvidega maanteeratta asemel?
Gravel jalgratas pole lihtsalt paksude rehvidega maanteeratas. Kuigi see jagab maanteerattaga DNA-d on gravel ratastel oma unikaalsed omadused.
Oleme oma kruusarattal GRVL 120 muutnud RC120 ketta raami, kohandades kliirensit (rehviruumi) 700 x 38 rehviga sõitmiseks.Sellel on ka mehaanilised ketaspidurid.
Sellel gravel rattal kasutasime meie tubeless 23c rattaid ja ühe hammasrattaga veoajamit.