Valmistatud Euroopas
100% meie Forclaz saabastest on toodetud Euroopas
Need matkasaapad on toodetud Euroopa Liidus, Rumeenias, tehases, mis on spetsialiseerunud matkasaabaste tootmisele (Grisport).
See tehas kasutab ainult veepõhiseid liime, ilma keemiliste lahustiteta.
Enamus materjale on Euroopa päritolu.
Tootja: https://grisport.it/com
pany/?lang=en
Kopeerige/kleepige sellel lehel olevad lingid oma eelistatud otsingumootorisse.
Selle mudeli voodril kasutatud massvärvimise protsess
Tekstiilide värvimine kasutab palju vett, keemiatooteid ja energiat. Kuid me naudime värvi kandmist.Selle mõju vähendamiseks kasutame massvärvimise tehnikat, kus pulbervärvi pigmendid lisatakse lõnga valmistamisel (mitte seda värvivannides leotades, nagu tavaliselt). See vähendab tarbimist ning meie kangaste värvimisest tekkiva reovee eritust.
Sellele saapale sobivad marsruudid
Selle matka programmis on marsruudid, mis kulgevad üldiselt mõõduka kõrgusega maastikel ja/või maastikurajad. Võib sobida mõne lühikese, tehnilisema lõigu jaoks: mäestiku ületamine, lumeväljad, kõrguse tõus.
Contact® tehnoloogia meie taldadele
Meie taldade haarduvus ja veojõud on sertifitseeritud Contact®
Sertifikaadi saamiseks peavad saapad läbima laboratoorsed testid, et hinnata haarduvus taset erinevatel pindadel (sile, karm, kuiv, märg). Selleks, et kinnitada neid teste hindame oma taldade kvaliteeti testpaneeli abil ja enam kui 500 km läbimisel välitingimustes ja mägedes.
Sälgud annavad teile ka mudase või märja maastiku jaoks kohandatud haarde.
Selle nahast mudeli eelised ja puudused
Eelised:
- nõtke nahk.
- vastupidav ja veekindel, nahk takistab vee jooksmist üle saapa, seda tõrjudes ja imades.
- hingav nahk (naha loomulikud poorid), kuid tugevas kuumuses vähem kui sünteetilised saapad. Selle probleemi vähendamiseks kasutatakse nubuknahka, mis tagab parema hingavuse, kuid on ka vihma suhtes tundlikum.
Puudujäägid:
- Veekindluse säilitamiseks tuleb seda toita, niisutada ning töödelda
Saapa veekindlustase
Seda saabast on testitud ja valideeritud 10 000 korratava painde jaoks, mis võrdub 15 km jalutuskäiguga vees, mis ulatub saapa keskosani. See garanteerib nüüd saapa hea veekindluse taseme.
--> Meie hinnang näitab taset 3/5, andes vihmas matkates 6 tunnise veekindluse.
Meie saabaste veekindluse hindamiseks tehtud testide üksikasjad on toodud allpool.
Tehke selle saapa veekindlus kauem püsivaks. Küsimus on õiges tarvikus ning käsitöös!
Naha toitmiseks, et vältida selle kuivamist (pragunemist), veekindlaks tegemiseks ning plekkide eest kaitsmiseks on soovitatav kasutada veekindlat määrdeainet.
1/ Matkasaabaste hooldushari https://www.decathlon.co.uk/p/trekking-shoe-maintenance-brush/_/R-p-307665?mc=8551990
Tõstke oma saapa veekindlust säärisega
Saabaste veekindlus on sageli ohus, kuna vesi satub saapakraest sisse.--> Et jalad kauem kuivana püsiksid, on soovitav kasutada veekindlat säärist või mini säärist, mis takistab saapakrae kaudu vee, kivide ja liiva sissepääsu.
Selleks sobilik mudel, Matkasääris MT500, must- 15 €
https://www.decathlon.co.uk/p/trek-500-trekking-gaiters-black/_/R-p-124466?mc=8347880&c=BLACK
Hooldage oma saapaid, järgides 6 sammu
1/ Eemaldage paelad, et need ei saaks määrdega kokku.
2/ Kuivharjake neid, et eemaldada tolm ning osakesed, mis on naha küljes kinni. On oluline, et mustus ei jääks uue kihi määrde alla lõksu.
3/ Harjake määre nahale, hõõruge see sügavale kõikidesse õmblustesse ja vahedesse.
4/ Ülejäänud määre eemaldage pehme kangaga.
5/ Hõõruge õrnalt, et neid läikima lüüa.
6/ Vahetage paelad!
Taasaktiveeriva pihustiga nahast saabaste veekindlaks tegemine
1/ Kasutage harja ja/või svammi, et puhastada ja eemaldada saabastelt muld või muda.
2/ Järgmiseks, jätke õhu kätte kuivama, eemale kütteallikast.
3/ Lõpetuseks kandke peale veekindlust taastav sprei, et säilitada saapa pealse optimaalsed vetthülgavad omadused ning pikendage saapa eluiga.
Allpool olev link aplikaatori jaoks, saadaval ka veebis: https://www.decathlon.fr/p/applicateur-re-activateur-de-deperlance-pour-chaussures/_/R-p-307629?mc=8551
Suuruse valimine on oluline punkt.
Matkamiseks ostke kindlasti tavalisest suurusest numbri võrra suurem, et tagada suurepärane mugavus laskumisel ning vältida varvaste hõõrumist jalatsi ninas. Näpunäide: hoidke varbaküüned lühikesed ning enne laskumist veenduge, et paelad ei lase teie jalal saapa sees ettepoole libiseda.
5 veekindlustaset
Veekindluse testi käigus testime 5 veekindluse taset:
- 2000 painutust (umbes 4 km, 30 minutit kõndimist)
- 10 000 painutust (umbes 10 km, 3 tundi kõndimist)
- 30 000 painutust (umbes 15 km, 6 tundi kõndimist)
- 50 000 painutust (umbes 20 km, 8 tundi kõndimist)
- 100 000 painutust (ligikaudu >20 km, 24 tundi kõndimist)
Selle mudeliga tehtud veekindlus katse
Meie saapaid on laboratoorselt testitud kahe järjestikuse testiga.
Test 1: Testime õhurõhu all vette kastetud membraani tõhusust. Kontrollime lihtsalt, kas veepinnal on õhumulle nagu läbitorgatud õhukambril.Test 2: Tänu kõndimist simuleerivale mehaanilisele käele on terved saapad poolenisti vette kastetud ja need teevad tuhandeid painutusi, et kontrollida, kas saapa sisemus jääb kuivaks ning on seega veekindel.
Proovige saapaid samm sammult
Kuidas saapaid valida:
1. Proovige seistes mõlemat saabast matkamiseks mõeldud sokkidega. 2. Pingutage korrektselt paelad.3. Kontrollige kahte järgmist mugavuspiirkonda: kannapõhi ja allapoole minev jala esiosa. 4. Tõuske ning kõndige saabastega.
5. Proovige mitmeid suurusi ning mitmeid mudeleid.
6. Alustage järk-järgult jalanõude kasutamist oma esimestel matkareisidel, et need sisse kanda.
Peamised täiendavad laboriuuringud
Laboratoorsed testid viidi läbi, et testida järgmisi elemente: - aasade ja rihmade rebenemine
- talla liitekoht
- toksikoloogia
- UV- kindlus
- talla ja pealsete osade kulumine
- kiirenenud vananemine
Iselukustava konksu eelised
Selle materjaliga saate eraldada ülemise ja alumise paela
See võimaldab teil nöörimist reguleerida jalakuju järgi ning annab pahkluule nii palju vabadust, kui soovite.Ülemise nööri eraldamiseks alumisest osast tehke lihtne sõlm jalalabaga samale tasemele või kasutage saapa iselukustuvat konksu.
Kõikidel meie matkasaabastel on see funktsioon.