Suuruse valimine
2 saadaval suurust: • Suurus S/M: kõrgus 1,45 m kuni 1,74 m.
• Suurus L/XL: kõrgus 1,75 m kuni 1,95 m.
Kui olete kahe suuruse vahel: Suurema manööverdusvõime ja mugavuse tagamiseks valige väiksem suurus (sirgem selg).Valige suurem suurus väljavenitatud asendi jaoks (sobib kiiresti sõitmiseks paremini).
0, 1, 2 või 3: abirežiimi valimine
Käimisrežiim - Abi kõndimisel.
Režiim 0 – Abi on keelatud.
Režiim 1 - Abi kuni 17 km/h - aku eluiga normaalsetes tingimustes kuni 90 km.
Režiim 2 - Abi kuni 22 km/h - aku eluiga normaalsetes tingimustes kuni 70 km.
Režiim 3 - Abi kuni 25 km/h - aku eluiga normaalsetes tingimustes kuni 50 km. (pange tähele: pikendatud kasutamine mõjutab teie aku eluiga märkimisväärselt).
Mootor
Harjadeta 250-vatine mootor tagaratta rummus.
30Nm pöördemoment.
Aku
liitiumioon 36v 11,6 Ah (418Wh).
Varustatud kahe lukuvõtmega.
Laadimisaeg: 6,5 tundi
Selle kaal: 2,64 kg.
Soovitame akut pärast iga kasutust laadida.
Selle magama panemiseks: vajutage stop/start nuppu akul 10 sekundit seni kuni led-tuli välja lülitub.
Teie aku garanteeritud eluiga on 2 aastat või 500 tsüklit (1 tsükkel = 1 täislaadimine + 1 täielik laadimine või kaks 50% laadimist + kaks 50% tühjenemist).
Taustvalgustusega juhtekraan
LCD ekraan, paremaks nähtavuseks päeval ja öösel taustavalgusega.
Ekraanid:
Kiirus, üldine kaetud distants, järelejäänud võimsus ja režiim.
Nendele andmetele juurde pääsemiseks vajutage Walk/Stop nuppu.
USB port teie nutitelefoni laadimiseks.
Täisvedrustusraam, mis on loodud lihtsaks sõiduks
Meie insenerid disainisid selle hübriid alumiiniumist raami madalama geomeetriaga, et muuta rattale minemist lihtsamaks.See raam pakub suuremaks mugavust, kui varem.
Original 900 E on varustatud Suntour vedruga esivedrustuste kahvel (1" 1/8 pöördenurk terasest) koos 63 mm reisi ja tagumine vedrustus. Tagumise vedrustuse reguleerimiseks pöörake lukustusrõngast otse selle tagant (seda saab teha tööriistadeta).
Käiguvahetajad ja jõuülekanne:nautige kiirust!
7 käiku, mis kasutavad kiirelt ja lihtsalt kasutatavat päästikut, et neid vahetada.
Detailselt:
- Shimano TZ 500 7-käiguga vabakäigusidur- Üks hammasratas:38 hammast- hammasrattad: 14 / 28. - Mittekorrodeeruv kett.
-Tagumine käiguvahetaja:SRAM X3.- SRAM Trigger x - 3 käiguvahetaja.
- Keti mahajooksu takisti.
Hübriidrehvid: pange kumm teele
Original 920 E on varustatud B'Twin trekkingu hübriidrehvidega maanteede ja metsaradade jaoks, et saaksite minna kõikjale.
Soovituslik miinimum rõhk on 3 baari ja maksimum 4 baari (detailid rehvi küljel).
Mõõdud
- Suurus S/M: 26" x 1,75.
- Suurus L/XL: 28" x 1,75.
Boonus: Iseparanev sisekumm.
Topeltseinaga rattad
Suunduge seiklusele koos Original 920 E kahekordse seinaga alumiiniumratastega.
Jalgratta transportimiseks teeb esiratta kiirkinnitus selle eemaldamise lihtsaks.
36-kodarat esi- ja tagaratastel
Ratta läbimõõt:
- Suurus S/M: 26 tolli.
- Suurus L/XL: 28 tolli.
Pidurite turvalisus
Kaks V-piduri klotsi efektiivseks pidurdamiseks.
Kaks terasest pidurisadulat on varustatud klotsidega, mis avaldavad veljele survet, et aeglustada või peatada rataste pöörlemine.Alumiiniumist pidurihoovad.
Juhtrauad, juhtimine, vars:hoidke kontrolli
Pooltõstetud terasest juhtraud (620 mm).
1" 90 mm pikkune alumiiniumvars, reguleeritav ja kallutatav.
B'Twin ergonoomilised käepidemed.
Sadul: tundke ennast mugavalt
Kuna teie sadulaasendi kohandamine on sõitmiseks ülimalt oluline on meie meeskonnad välja töötanud eksklusiivse B'Twin Ergofit geelis sadula.
Alumiiniumist sadulapost, astmestik lihtsamaks reguleerimiseks.
Kaela mõõt = 32 mm.
Sadulaposti läbimõõt = 27,2 mm.
Tööriistavaba sadula kõrguse reguleerimine (kiirkinnitus).
Vänt / pedaalid
Original 920 E on varustatud hübriidse, ühtse plastikust pedaalidega.
170 mm pikkused alumiiniumist kolvid.
38-hambaga alumiiniumist kettratas.
Plastikust ketikaitse.
Tarvikud
Teie Original 920 E on varustatud rihma, tulede (esimese/tagumise), rattahelkurite ja pedaalidega.
Olenevalt tarviku tüübist ja ratta suurusest ühildub raam:
- sadulakotiga
- tagumise pagasiga
- esimese pakikorviga
Ratas ei ühildu lastetooliga, olenemata kinnitusmeetodist ega ka ühegi tüüpi topeltkotiga (ühilduvad üksikud kotid).
Küsige müügiesindajal rohkem informatsiooni.
Erinevus ehtsast Original 900E-st
920E-l on uus komplekt elektroonikat.
900 ja 920 jagavad sama mootorit ja akut. Vaatamata sellele on 920-l pikem aku eluiga.
Kuidas on see võimalik?
Mudel 900 oli ettenähtud andma teile palju rohkem energiat igal pedaali pöördel. See põhjustab tõmblusi ja energia raiskamist.
Mudel 920 pakub energiat palju sujuvamalt, seega on sellega palju mugavam sõita ja see ei raiska nii palju mootori energiat.