Millal ja miks tuleks relvaõli kasutada?
Teie relv on peamiselt valmistatud metallist, mis tähendab, et seda tuleb rooste vältimiseks spetsiifiliselt hooldada. Meie õli eesmärk ongi takistada relva roostetamist. Õli võib kasutada ka relva kahe mehhaanilise osa vahelise hõõrdumise vähendamiseks, et mehhanism töötaks sujuvamalt, ning liigsest hõõrdumisest tingitud kulumise vältimiseks. Selle õli abil saate relva kaitsta ka pikemate hoiuperioodide ajal.
Nõuanded relva välispinnal kasutamiseks.
Relvale kandmise meetodid võivad pinnakattest sõltuvalt varieeruda. Suure pinna korral on kõige praktilisem ja kindlam meetod leotada pehmet lappi õlis ning pühkida relva osi nende kaitsmiseks. Kui soovite õli lokaalsemalt kasutada, kandke see pihustage otse relvale ja hõõruge töödeldava ala kujust sõltuvalt lapi või vatitupsuga laiali.
Nõuanded mehhaanilistele osadele kandmiseks.
Õli kaitseb metalli ning võimaldab teil vähendada kokkupuutuvate mehhaaniliste osade vahelist hõõrdumist. Sellel on kaks eesmärki: Muuta mehhaanika sujuvamaks ning kaitsta relva teraspindade hõõrdumisest tingitud kiirema või aeglasema kulumise eest. Siiski on tähtis teada, et õli ei tasu otse või kaudselt (laialivalgumise oht) päästikumehhanismile kanda. Sellega kaasneb mehhanismi kogemata vallandumise oht.
Ettevaatusabinõud kasutamiseks 1.
OHT. Äärmiselt kergesti süttiv aerosool. Rõhu all mahuti: võib kuumutamisel plahvatada. Hoida lastele kättesaamatus kohas. Mitte jätta kuuma kohta, kuumale pinnale, sädemete, lahtise tule või muude süttimisallikate lähedusse. Mitte hoida suitsustes tingimustes. Mitte pihustada lahtisele leegile ega muudele süttimisallikatele.
Ettevaatusabinõud kasutamiseks 2.
Ärge torgake mahutit katki ega põletage, ka pärast kasutamist. Kaitske päikesevalguse eest. Maksimaalne hoiutemperatuur on 50 °C. Eemaldage mahuti sisu ja mahuti ringlusest vastavalt kohalikele eeskirjadele.
Kasutustemperatuurid.
Õli võib alati kasutada sellisel temperatuuril, mille korral õli on vedel. Meie õli on vedel temperatuuril -20 °C kuni +244 °C. Sellest vahemikust madalamal temperatuuril võib õli tahkuda ning seetõttu mehhanismi ummistada ja selle sujuvat tööd takistada. Sellest vahemikust kõrgemal temperatuuril võib õli spontaanselt süttida.