Lapsed katsetasid, asjatundjad kiitsid heaks
"Et kontrollida komplekti tõhusust, tegime 18 lapsega võrdluskatseid.
Üheksa last kasutasid tasakaalukomplekti 20 minutit kaks korda nädalas kahe kuu jooksul, ülejäänud üheksa aga ei kasutanud. Tulemused olid ilmsed: lastel, kes kasutasid toodet mitu kuud, paranes tasakaalutunne palju rohkem kui neil, kes seda ei kasutanud. "
Leiutage oma rada
"Selle tasakaalukomplektiga saavad lapsed oma kujutlusvõime käiku lasta, et ehitada oma rajad ja luua oma lood. Kindluse mõttes võivad nad alustada sellest, et asetavad poomid lihtsalt põrandale. Seejärel võib need kõrgemale tõsta või kumerale küljele asetada, et stabiilsust vähendada. Väikeste loomade abil saavad nad luua omaenda lugusid või näiteks loomadest üle astuda või neid püüda." Annabel, väikelaste võimlemisvahendite tootedisainer.
Mõõtmed
Poomi pikkus: 700 mm
Aluse mõõtmed: 270 x 270 mm
Mõõtmed täielikult ülespandunda (ruudukujuline): 1200 x 1200 mm
Tasakaalu dünaamilise arengu põhietapid
Kuni 4-aastased lapsed peavad õppima keha liigutama konkreetses suunas, astudes tasapisi jalg jala kõrval otse edasi.
4-aastased lapsed oskavad juba kõndida nii, et asetavad ühe jala poomil, mis on nende pooletise jala laiune, teise ette.
6-aastaselt suudavad lapsed kõndida poomil, mis on vähemalt nende jala laiune, ühte jalga teise ette asetades.
Psühhomotoorne areng:
Laste psühhomotoorne areng oleneb geenide, motoorsete oskuste ja vaimsete võimete kombinatsioonist.
Toode võib mõjutada lapse psühhomotoorset arengut, kuna toetab nende motoorsete oskuste tõhustamist.
Motoorsete oskustega on seotud mitu aspekti: kehataju, dünaamiline koordinatsioon, tasakaal, silma ja käte koostöö, peenmotoorika oskused ning aja- ja ruumitaju.
Kehataju
Kehataju viitab sellele, kuidas laps keha tunnetab. See võimaldab tal liigutusi tõhustada ja eneseteadlikust arendada. Selle areng põhineb aistingutel ja tegevustel (''keha, mis tunneb, liigutab"), alles seejärel esitusel ja kirjeldusel ("kehaline esitus", inimese joonistamine). Mida rohkem laps liigub, seda rohkem areneb tema kehataju ja seda paremini ta liikuda suudab.
Silma ja käe koostöö
Silma ja käe koostöö hõlmab tegevusi, mis on vajalikud kogu keha või selle osaga sihtimiseks: väikelaste puhul trajektoori järgimine, seejärel esmalt suurtele objektidele ja sihtmärkidele käte ja jalgadega pihta saamine, hiljem üha väiksemate objektide haaramine sõrmedega, kui nad on õppinud oma sõrmi juhtima, nt klaverimäng, pärlite lükkimine nöörile, kirjutamine.
Aja- ja ruumitaju
Aja- ja ruumitaju hõlmab kõike, mis on seotud sellega, kuidas laps end ajas
(enne/pärast, rütmiline tegevus, päev/öö, aastaajad jne) ja ruumis (ees/taga, peal/all,
paremal/vasakul jne) tajub.
Kasutamine
Ärge asetage seda otse põrandale, vaid vaiba või mati peale, mis kaitseb põrandat.