Kuidas sisekummi valida
Kontrollige rehvi küljel olevat informatsiooni (diameeter ja laius).Näiteks, 27,5 x 1,90 tähendab, et rehvi diameeter on 27,5 tolli ja laius on 1,9 tolli.Rehvi küljel leiate ka millimeetrites ETRTO rahvusvahelistes ühikutes.
Näiteks, 50-584 tähendab, et rehv on 50mm lai ja sisediameeter on 584 mm (u 27,5x2,00).
Sisekummi eemaldamine
Eemaldage vana sisekumm kasutades rehviheeblit.
Kontrollid enne sisekummi paigaldamist
Kontrollige rehvi ja vajadusel asendage see.
Veenduge, et ühtegi objekti ei ole rehvi kinni jäänud.
Kontrollige pöiapaela ja kas see on õiges asendis.
Pöiapael, mis on isegi natukene väändunud võib põhjustada torkeid.
Kontrollige, et pöial ei oleks ühtegi muud probleemi, mis võiks sisekummi vigastada
Sisekummi paigaldamine
Vaadake enne alustamist meie videot.
Pigistamise vältimiseks pumbake veidi eelnevalt sisekummi.
Kontrollige, et kasutate oma ratta pöia jaoks õiget ventiili ning sisestage ventiil.
Pange sisekumm täies ulatuses rehvi sisse nii, et see sobib pöia sisse.
Veenduge, et te sisekummi paigaldamise ajal seda ei pigista.
Rehvi paigaldamine
Alustage paigaldust ventiilist.
Lõpetage paigaldus ventiilist vastaspool, et vältida sisekummi pigistamist.
Ärge kunagi paigaldage rehvi tööriista või rehviheebliga, sest te võite sisekummi torgata või pigistada.
Rehvi pumpamine
Pumbake ettevaatlikult rehvi tootja poolt soovitatud rõhuni (nähtav rehvi siseküljel PSI või baarides, 1 baar = 14,51 PSI).
Kontrollige rehvi pumpamise ajal regulaarselt, kas see on õiges asendis.
Nõuanne professionaalidelt
Torgete ja pigistamise vältimiseks ja parima rehvitöö tagamiseks soovitame rehve kontrollida ja pumbata soovitatud rõhuni enne igat sõitu.