Shimano Nexus käiguvahetus
Seda tüüpi käigusüsteemiga saate käike vahetada kohapeal ilma väntamiseta. Sõidu alustamine on lihtsam, eriti kui teil on rattal palju asju.
Süsteem on ka põrutuskindel, sest on täielikult integreeritud tagaratta rummuga ja seetõttu vajab väga vähe hooldamist. Selle juhtimiseks on käepidemel asuv käigukang. HOIATUS:Käigu vahetamiseks on süsteemil vaja, et lõpetaksite 1 sekundiks väntamise.
Raam
Topeltkinnitusega terasraam – kergem ja mugavam.
Saadaval on madala raamiga mudel, mis hõlbustab jalgrattale minemist (nii meestel kui ka naistel).
.
* Topeltkinnitusega toru: varieeruva paksusega oru kaalult säästmiseks, paksem otstes, et muuta seda tugevamaks ja õhem keskelt mugavamaks sõitmiseks ja vibratsiooni paremini neelamiseks.
Kahvel
Kergelt kumer terasest kahvel, mis neelab teel väiksemaid põrutusi ja teeb sõidu mugavamaks.
Pidurisüsteem
Alumiiniumist V-pidurisadulad pidurid (klotsidega) ja hoovad.
Juhtraud / vars / roolimine
Alumiiniumist Hollandi stiilis juhtraud ja amortisaatori vars (läbimõõt 22,2) on seatud väga mugavasse püstisesse asendisse. Ergonoomilised käepidemed on regulaarsel sõitmisel väga mugavad, lisaks kinnitus VIOO-valgusti kinnitamiseks, et suurendada ratturi küljelt nähtavust. Kahvli ja raami vahele on lisatud isetsentreeriv vedru, mis aitab stabiliseerida jalgratast koos koormatud esiratta või korviga sõidu või parkimise ajal.
Sadul/sadulapost
Reguleeritava kõrgusega sadulapost (28,6 mm läbimõõduga), mis on valmistatud terasest, et neelata tõhusamalt vibratsiooni ja tagada mugavam sõit. Lai sadul, mille vahtpolstri kõvadus varieerub vastavalt Teie istmiku ja sadula vahelistele survepunktidele.
Sadul on 12° nurga all, mis tagab suurema mugavuse; kinnikeevitatud suurema ohutuse tagamiseks. Lukustatav sadulaklamber (läbimõõt 31,8 mm), nii et oportunistlikud vargad ei saa Teie sadulat/sadulaposti varastada.
Nähtavus
Esimesed ja tagumised tuled töötavad Shimano Nexus rummu dünamoga esirattal - akut pole vaja! Esituli lülitub nõrga valguse korral automaatselt sisse.
Tagumise porikaitse sisse ehitatud tagatuli ja raami sisse ehitatud esituli kaitseks varguste eest. Tagumine helkur, mis on pakiraami sisseehitatud. Helkurribad eesmisel ja tagumisel rehvil teevad teid linnas rohkem nähtavaks mis tahes tingimuses.
Jõuülekanne / pedaalid
7-käiguline Shimano Nexus sisemine käigurumm, mida juhitakse käepidemel asuva käiguvahetiga. Üks 40-hambaline hammasratas, 170 mm alumiiniumist vändad ja 20-hambaline hammasratas. Liikumine meetrites:2,77 m kuni 6,80 m;
Ketipingutiga saab vähendada kulumise remondile minevat hooldusaega. KMC 106 roostekindla kattega ketilülid. Vaigust pedaalid.
Rattad
28-tollised 36 kodaraga kahekordse seinaga esi- ja tagarattad, mis on valmistatud tugevdatud alumiiniumist, et vältida velgede korduvat paindumist või deformatsiooni. Miks oleme valinud sellise rattasuuruse?Et meie kasutajad saaksid nautida mugavamat kogemust ja sõidukvaliteeti, mida see rattasuurus pakub.
Kiirvabastusmehhanismiga kinnitatud esiratas, mida on võimalik avada 5 mm kuuskantvõtmega. 9 mm tagumine sild on kinnitatud poltidega ja eemaldatav 15 mm mutrivõtmega.
Rehv
700 x 42 õhupallitüüpi Skinwall rehvid siluvad konarusi ja ebatasasusi teel ning teevad sõidu mugavamaks, pakkudes samal ajal paremat veeremist.
Schraderi ventiilid muudavad rehvide täitmise lihtsamaks (ka bensiinijaamades). Ideaalne rõhk on vahemikus 3,5 kuni 4 baari. 1 mm läbitorkeid ennetav nailonist vooder, mis on sisseehitatud rehvi turvisesse. Helkurribad, et muuta teid nähtavamaks.
Varustus
Tuled töötavad esiratta Shimano Nexuse dünamorummuga; kinnikeeratav esiraam; raami külge keevitatud tagumine pakiraami; esimesed ja tagumised porilauad, küljele kinnitatud jalgrattahoidik, ketikaitse kogu keti ümber; kujundanud meie inseneride poolt.
Tugi
Tugevdatud külgtugi, mis hoiab jalgratta stabiilsena, kui see on pargitud koos täidetud pakiraami ja esikorvi/raamiga.
Ühilduvad tarvikud
See keevitatud pakiraam on sertifitseeritud kandma kuni 27 kg ja sellele saab paigaldada ühilduva lapseistme või mõne meie Elopsi koti.
Raamil on puuritud augud, et sadulaposti külge paigaldada pudelihoidja või lülilukk ja tagaratta jaoks raami tagaosa külge rõngasluku tüüpi lukk. Esipakiraam kannab kuni 7 kg ja on kinnitatud elastsete rihmadega, mis võimaldavad teil selle alla panna ART2 900 või 920 rattaluku ja seda turvaliselt kaasas kanda.
Suuruse valimine
Suurus S/M on mõeldud ratturitele pikkusega 1,55 kuni 1,75 m. Suurus L/XL on mõeldud ratturitele pikkusega 1,75 kuni 1,95 m. Kui jääte kahe suuruse vahele, valige suurem suurus mugavamaks sõiduks.
Kaal
Suurus S/M:19,6 kg
L/XL-suurus: 19,9 kg
Maksimaalne koormus
Selle jalgratta maksimaalne kantav koormus on 100 kg (jalgratas + sõitja + koorem).
Hooldusnipid
Et vältida läbitorkeid ja saada oma rattast maksimumi, kontrollige rehvirõhku iga kahe nädala tagant, kui kasutate ratast iga päev, või enne igat sõitu, kui kasutate ratast vaid aeg-ajalt.
Määrige ja õlitage ketti kohe, kui mustus hakkab kogunema. Peske raami seebiveega, ärge kasutage survepesurit.
Hoiustamise/transpordi nõuanded
Hoiustage oma ratast kuivas jahedas kohas. Kui sõidate mere lähedal, puhastage oma jalgratast regulaarselt, et kaitsta seda soolakahjustuste eest.
Madala raamiga jalgratta transportimiseks jalgrattahoidikul võib olla vaja adapterit.
Kasutuspiirangud
Ei sobi maastikul kasutamiseks. Kuna sellel Hollandi jalgrattal on väga lai juhtraud, olge ettevaatlik, kui sõidate mööda kitsaid vahekäike siseruumides või õues.
Disain
Meie disainerid ja insenerid lõid selle Prantsusmaal Lille'is. Kokkupandud Euroopa Liidus.
Sõnum meeskonnalt
"...ratas, mille töötasime täielikult ümber. Sinna jõudmiseks oli vaja neljast inimesest koosnevat disainimeeskonda, mitmeid läbirääkimisi rattaosade inseneridega, näidiseid, prototüüpe ja suurel hulgel teste nelja aasta jooksul. Me töötasime vastupidavama ratta disainimiseks, mille varuosad on saadaval meie müügijärgses teeninduses.
Mis puudutab linnas liikumist, siis usume, et ratas on selle jaoks parim alternatiiv autole ning pakub samuti ka head treeningut. "