- Tasuta tarne pakiautomaati alates 50€ ostudelt
- Liituge lojaalsusprogrammiga!
- Sport jääb taskukohaseks. Käibemaksu tõus ei mõjutanud meie hindu
Elektriline linnajalgratas 920 E Connect LF, tumeroheline
Ei saa saata ()
Saadavus poes
See toode pole Teie piirkonnas praegu saadaval
Palun valige suurus
Saadavus poes
EELISED
Autonoomsus
Liitium-ioonaku 36 V 11,6 Ah (mahtuvus 417 Wh) sõiduulatusega 50–90 km
Ühilduvus
Saab paigaldada sama tooteseeria veokorvi, lapseistme ja pakiraami.
Kasutajasõbralikkus
Shimano Nexus 7 käiguvahetus (vahetus käepidemel) töötab ka paigal seismisel.
Võimsus
Tänu Brose 50 Nm keskveomootorile pole tõusud enam probleemiks.
Ratta ohutus
Raami sisse ehitatud LED-tuled ees ja porikaitsel taga.
Ühenduvus
Decathlon Geocover rakenduse abil saate ratta oma nutitelefoniga ühendada
Pidurdusjõud
Tektro hüdraulilised ketaspidurid on suure pidurdusvõimsusega.
Juhised
Laadi allaTEHNILINE TEAVE
Integreeritud 2G/WiFi/Bluetooth ühenduvus
Sellel e-rattal on integreeritud elektroonika, mille abil saate ühendada ratta oma nutitelefoniga ja muuta selle „superrattaks“.
Nii näete igal ajal oma ratta täpset asukohta ja saate kohe teada, kui ratas on varastatud.
Selle tehnoloogia on välja töötanud meie Hollandi partner AXA Security, mis on juba enam kui 100 aastat spetsialiseerunud jalgrataste turvalisuse tagamisele (tuled ja lukud).
Ühenduvuse hind
Ühenduvusel, näiteks võimalusel kadunud ratas üles leida, on oma hind: SIM-kaart, 2G andmeside kulu, ratta kasutusandmete töötlemine jne.
Esimene aasta selle teenuse kasutamist on jalgratta ostuhinna sees ja alates teisest kasutusaastast kehtib teenustasu, kuid teenuse kasutamine ei ole kohustuslik!
Saate ise valida, kas alates teisest aastast paketi tellimust jätkata (tasu 2 € aastas) ja rakenduse Decathlon Geocoveri funktsioone edasi kasutada.
Mida nutiratas tegelikult tähendab?
Nutiratas on jalgratas, millel on oma „supervõimed“!
Sellisel jalgrattal on hulk omadusi ja teenuseid, mis tavalisel jalgrattal puuduvad.
Näiteks edastatakse teile märguanne, kui keegi teine Teie ratast puudutab või jalgratast ilma Teie teadmata liigutatakse.
Samuti leidub muid rattasõitjale käepäraseid funktsioone ning sageli lisatakse ka uusi. Nii et sellised rattad muutuvad üha paremaks!
Nutilahendus kaitseks varguste eest
Rakenduses Decathlon Geocover saate tellida eksklusiivse LAKA kindlustuse, mille maksimumhind ratta, tarvikute JA aku ööpäevaringse täiskaitse (õnnetused, kahjustused, vargused jne) eest isegi avalikel teedel liiklemise ajal on 10 € kuus.
Kui varastatud või kadunud jalgratast 48 tunni jooksul ei leita, annab LAKA teile kohe senise rattaga samaväärse asendusratta.
Mootor
Brose Drive C Mag 36 V 250 vatine keskveomootor. Rihmvedu vaikselt sõitmiseks.
Mootori max pöördemoment 50 Nm. See number näitab, kui kergesti tuleb ratas toime teatud ülesannetega (nt tõusude ületamine).
Mootoriga on ühendatud pöördemomendi andur, mis aitab pedaalide liikumise ja neile avaldatud surve alusel reguleerida elektrilist abijõudu, just nagu auto kiirendussüsteem.
Abi kontroll
Juhtraua vasakpoolsel küljel on LED LCD juhtekraan, mis võimaldab ilma lenksust lahti laskmata valida ühe kolmest abitasemest:
Off Mode – inaktiveeritud (akut ei kasutata).
Mode 1 – säästurežiim:
abi maht kuni 70%;
Mode 2 – tavarežiim: abi maht kuni 140%;
Mode 3 – sportrežiim: abi maht kuni 280%.
Kõnnirežiim: abistab jalgratta käe kõrval lükkamise korral (kuni 6 km/h).
Teised ekraani omadused
Aku allesjäänud tööiga (protsent).
Kuvatakse:
praegune sõidukiirus,
kogu läbisõit (ODO),
tänane läbisõit (TRIP: lähtestamiseks hoidke mitu sekundit all nuppu „-“)
Vahemaa, mille saab läbida aku allesjäänud tööea jooksul olenevalt kasutatavast mudelist (TRIP TO GO).
Saate tuled sisse lülitada, misjärel aktiveeritakse ekraani tagavalgustus.
Ekraani all on USB-pesa, mille abil saate laadida nutitelefoni või akupanka.
Aku
Lukustatav aku (kaasas kaks võtit).
Samuti on aku eemaldatav, et seda saaks laadida (näiteks kontoris).
Võimsus
Aku vahemik on vaid näide ja põhineb 70 kg kaaluval inimesel, kes sõidab suhteliselt tasasel marsruudil.
NB: Aku kestus võib varieeruda sõltuvalt transporditavast massist (kasutaja kaal + kottide kaal), tõusust (ülesmäge) ja ilmastikutingimustest (madalad temperatuurid vähendavad aku kestust).
Shimano Nexus käiguvahetus
Selline käiguvahetussüsteem võimaldab käike vahetada ka paigal seistes, ilma pedaale väntamata. Nii on lihtsam sõitmist uuesti alustada, eriti kui ratas on tugevalt koormatud.
Süsteem on põrutuskindel, kuna on täielikult tagaratta rummu sisse integreeritud ja vajab väga vähest hooldust.
Seda juhitakse käepidemel asuva käiguvahetiga.
Hoiatus: selleks, et süsteem saaks käiku vahetada, tuleb väntamine vähemalt üheks sekundiks lõpetada
Raam
6061 alumiiniumraam vähendab kaalu ja suurendab dünaamilisust
Saadaval nii madala meeste-naiste universaalraamiga, mis lihtsustab rattale istumist, kui ka kõrge raamiga versioonina.
Raami kaal: 4,6–4,8 kg, olenevalt raami tüübist ja suurusest.
Mattvalge pulbervärvkate.
Kahvel
Suntour Nex alumiiniumist 63 mm liikumisulatusega vedrustusega vabaajasõidu kahvel pehmendab teel olevaid ebatasasusi ja suurendab Teie sõidumugavust.
Pidurisüsteem
Tektro hüdraulilised ketaspidurid
Alumiiniumist pidurihoovad.
Juhtraud / vars / roolimine
Alumiiniumist Hollandi tüüpi juhtraud ja toru (läbimõõt: 25,4 mm), mida saab üles- või allapoole liigutada mugavama, püstise seljaasendi saavutamiseks.
Käepidemed, millel on ühendused Vioo Clip tulede kinnitamiseks, et muuta Teid sõitmisel külgedelt nähtavaks.
Sadul ja sadulapost
Alumiiniumist sadulapost (läbimõõt: 28,6 mm)
Lai sadul, mille vahtpolstri kõvadus varieerub vastavalt Teie istmiku ja sadula vahelistele survepunktidele. Reguleeritav klamber, et saaksite optimeerida sadula asendit.
Lukustatav sadulaklamber (läbimõõt 31,8 mm), nii et oportunistlikud vargad ei saa Teie sadulat/sadulaposti varastada.
Nähtavus
AXA akutoitega eesmised ja tagumised LED-tuled, mille jaoks peab kontrollekraan olema sisse lülitatud.
Esituli on ehitatud raami sisse ja tagumine tuli on ehitatud tagumise porikaitse sisse, et vältida selle purunemist.
20-luksised valgustid.
Tagantpoolt on nähtav 150 m kauguselt ja eestpoolt valgustab 30 m kauguselt.
Tagumine helkur, mis on pakiraami sisseehitatud.
Jõuülekanne/pedaalid
7-käiguline Shimano Nexus sisemine käigurumm, juhitav käepideme käiguvahetiga. 44 T üks keskjooksu hammasratas, 170 mm alumiiniumvändad ja 19 T hammasratas.
Edenemine meetrites: 3,12–7,66 m. Käike saab vahetada ka seistes, mis on linnas ülipraktiline. Keskjooksu hammasratas ja tagarummu hammas vähendavad hooldamist ja keti mahatuleku ohtu. Ketipinguti venimise kompenseerimiseks.
KMC Z1eHX kitsas EPT roostekindel kett, spetsiaalselt e-rataste jaoks tugevdatud.
Alumiiniumist linnasõidupedaalid.
Rattad
Gum Wall 60 TPI, 700 × 44 balloonrehvid siluvad ebatasasusi ja tagavad sõidumugavuse.
Schrader-tüüpi ventiilid.
Ideaalne rõhk on vahemikus 3,5 kuni 4 baari. See optimiseerib aku eluiga ja ennetab torkeauke. 1 mm nailonist rehvivooder, mis on sisseehitatud rehvi turvisesse. Jalgrattal on 3/8" rummud 26 keermega tolli kohta. (esi- ja tagarattal)
Helkurriba suurendab nähtavust.
Varustus
Tagumine pakiraam, akutoitega esi- ja tagatuled, eesmised ning tagumised porikaitsmed, külgtugi, ketikaitsmed.
Tugi
Raami külge kruvitud külgtugi, mis on spetsiaalselt valitud nii, et see toetaks elektrilise ratta kaalu ja hoiaks jalgratast parkimisel stabiilsemana.
Ei ole ette nähtud lapseistme ja lapse kaalu kandmiseks, kui jalgratas seisab paigal.
Ühilduvad tarvikud
Pakiraam kannab kuni 27 kg ja sellele saab paigaldada pakiraamile paigaldatava lapseistme või mõne meie Elopsi koti.
Raamil on pesad raamluku jaoks (nt rõngaslukk – tagaratta raamlukk, mis takistab pargitud jalgratta tagaratta pöörlemist).
Juhtraud ühildub Teie 12 l esikorviga 500.
Seda jalgratast ei ole testitud ega lubatud kasutada koos haagisega.
Kuidas elektriline jalgratas töötab?
E-ratta mootor aitab teil vändata, mistõttu ei pea Te ise palju vaeva nägema. Kuid selleks, et mootor saaks Teid abistada, peate siiski ka ise väntama.
Mootor annab teile maksimaalse kiiruse kuni 25 km/h ja lülitub välja, kui pedaalimise lõpetate.
Kui Te ei soovi abi kasutada, saab selle igal ajal välja lülitada, nii et saate sõita nagu tavalise jalgrattaga.
Teie elektrilist ratast on testitud ka vihmaga sõites.
Milline on õige suurus?
Saadaval kaks suurust ja kaks raamikuju: kõrge ja madal.
Suurus S/M: 1,55–1,75 m
Suurus L/XL: 1,75–1,95 m
Kui olete eri suuruste piiril, annab suurem suurus teile kõrgema ja mugavama istumisasendi.
Jalgratta kaal
(sh pedaalid ja aku):
Suurus M: 26,08 kg (kõrge raam) ja 25,2 kg (madal raam)
Suurus L: 26,58 kg (madal raam) ja 25,88 kg (kõrge raam)
Maksimaalne koormus
See e-ratas on heaks kiidetud vastavalt standardile EN 15194 maksimaalse koormusega 150 kg (jalgratas + kasutaja + koorma kaal).
Kuidas oma elektrilist ratast laadida
Eemaldatavat, lukustatavat akut saab laadida pistikupesas nii jalgrattal olles kui mitte olles. Jalgratta komplekti kuulub vastav laadija.
Täielikult tühjaks saanud aku täielikuks laadimiseks kulub 5 tundi.
Hooldus/hoiundamine
Liitium-ioonakut tuleks ideaaljuhul laadida regulaarselt, enne selle täielikku tühjenemist.
Kui Te ei kasuta akut pikema aja jooksul, hoidke seda "sügavas unes" 80%-lise laetuse juures. Vastasel juhul laadige seda iga 3 kuu tagant.
Parimate omaduste säilitamiseks hoidke akut soojas ja kuivas kohas (25 °C).
Varuosade saadavus
Elektrilised osad on saadaval 10 aastat (mootor, aku, elektrilised osad) või kui neid vahetatakse, siis on need tagurpidi ühilduvad.
Hooldusnipid
1. Enne mis tahes tööde (elektrilised või mehaanilised hooldustööd) tegemist peate elektrilise ratta välja lülitama ja aku välja võtma. 2. Pidage meelde, et ülekannet tuleb hooldada (puhastage ja õlitage kett).
3. Ärge kasutage survepesurit.
Hoiustamisnõuanded
Soovitatav on hoida jalgratast kaitstud kohas või kaitsta seda katte abil.
Samuti on soovitatav eemaldada aku ja hoida seda toatemperatuuril, kui Te seda pikema aja jooksul ei kasuta, nagu on selgitatud kasutusjuhendis.
Piirangud
Merekeskkond (õhk, ookeanipritsmed) on mehaanilistele ja metallosadele äärmiselt söövitav, mistõttu on tungivalt soovitatav, et õlitate regulaarselt kogu oma jalgratta jõuülekannet ja puhastate aeg-ajalt niiske lapiga paigalduselemendid (juhtraud, sadulapost jne), et eemaldada võimalikud soolakihid.
Pakiraami piirangud
Jalgratta pakiraamil võib kanda kuni 27 kg.
Seega ei tohi sõita nii, et täiskasvanu istub pakiraamil.
Disain
Konstrueeritud ja disainitud Lille'is inseneride ja disainerite tiimi poolt
Kokku pandud Portugalis.
Sõnum meeskonnalt
„See esimene Decathloni ühendatud elektrijalgratas on eelkõige tõhus vastus jalgrattavarastele ning reaalne ja kestev alternatiiv sisepõlemismootoritele. See tehniline lahendus lubab kasutada uutest teenustest saadavaid eeliseid, mis MITTE-ühendatud jalgrataste puhul on võimatu. Need on nutikad ja arenevad liitjalgrattad, mis toovad kasutajani senisest nauditavama, ohutuma ja praktilisema igapäevase jalgrattasõidu
Koostis
Koostis
Rattaraam: 100.0% Alumiinium
Hoiustamise ja hooldamise soovitused
Hoiustamissoovitused
Võimaluse korral: <br /> - hoidke jalgratast kaitstud kohas või kaitske seda kattega, <br /> - eemaldage aku ja hoidke seda toatemperatuuril, kui seda ei kasutata mitu kuud.
Kasutuspiirangud
Ratta nutifunktsioonid ei asenda aga kvaliteetset rattalukku.
TESTID JA GARANTII
Garantii:
2 aastat
Heakskiit
Meie disainimeeskonnad on selle jalgratta välja töötanud ja viimistlenud enne, kui meie testijad seda teedel katsetasid ja kinnitasid, et see vastab ideaalselt linnaratturite vajadustele.