Shimano Nexus käiguvahetus
Seda tüüpi käigusüsteemiga saate käike vahetada kohapeal ilma pedaalimiseta. Sõidu alustamine on lihtsam, eriti kui teil on rattal palju asju.
Süsteem on ka põrutuskindel, sest on täielikult integreeritud tagaratta rummuga ja seetõttu vajab väga vähe hooldamist. Selle juhtimiseks on käepidemel asuv käigukang. HOIATUS: Käigu vahetamiseks on süsteemil vaja, et lõpetaksite 1 sekundiks pedaalimise.
Raam
Alumiiniumraamiga on sõitmine dünaamilisem kui terasraamiga!
Sisemine piduri- ja käigukaabeldus (rattaraami sees) vähemahoolduse ning väiksemate kahjustuste jaoks kasutamisel ja andmaks rattale elegantsem välimus.
Kahvel
Terasest kahvel, mis neelab teel väiksemaid põrutusi ja teeb sõidu mugavamaks.
Pidurisüsteem
Alumiiniumist pidurihoovad. Eesmised ja tagumised pidurikettad 6 poldiga rootoritega, mille läbimõõt on 160 mm. Vahetuspiduriklotsid: Shimano Deore/Tektro/Auriga (8325111).
Juhtraud / juhtraua pikendus / juhtimissüsteem
Shimano Deore/Tektro/Auriga (8325111).1" (25,4 mm) alumiiniumpost, mida saab mugavuse huvides reguleerida üles ja alla.Ergonoomilised käepidemed on regulaarsel sõitmisel väga mugavad, lisaks kinnitus VIOO-valgusti kinnitamiseks, et suurendada ratturi küljelt nähtavust.
Sadul/sadulapost
Alumiiniumist sadulapost (diameetriga 28,6 mm).
35 mm sadulaklamber. Lai sadul, mille vahtpolstri kõvadus varieerub vastavalt teie istmiku ja sadula vahelistele survepunktidele.
Sadul on seatud 10-kraadise nurga alla. Sadulat saab klambriga reguleerida.
Kunstnahast viimistlus stiilsema välimuse andmiseks!
Valgustid
Akuvaba valgustus Shimano rummudünamoga.
AXA eesmised ja tagumised automaatsed rummudünamotuled (need lülituvad sisse ja reguleerivad ise oma heledust, et see vastaks valgustasemele), enam ei ole enne sõidu alustamist vaja akusid laadida, samuti ei ole enam müra, mida tekitas "pudel"-dünamo. Lisaks muutub punane tuli pidurdamisel heledamaks, näidates et aeglustate, ja tuled jäävad mõneks minutiks põlema pärast peatumist, et jääksite nähtavaks.
Nähtavus
Tagumine helkur, mis on pakiraami sisseehitatud.Helkurribad eesmisel ja tagumisel rehvil teevad teid linnas rohkem nähtavaks mis tahes tingimustes.
Jõuülekanne
7-käigulise Shimano Nexus sisekäikudega rumm:40 T ühekordne keskjooksu hammasratas, 170 mm alumiiniumvändad ja 18 T hammasratas. Liikumine meetrites:3 m kuni 7,34 m.
See süsteem on väga praktiline ja oluline, sest saate linnas kohapeal seistes käiku vahetada.Lisaks väheneb hooldusvajadus ja välditakse keti hüppamist.
Ketipingutiga saab vähendada kulumise remondile minevat hooldusaega.
KMC-ketil on roostekindel kate.
Shimano Nexuse käepidemel asuv käigukang lihtsamaks käiguvahetuseks.Ketikaitse
Pedaalid
Alumiiniumist linnapedaalid, mis on tugevamad ja ilusamad kui kummipedaalid.
Rattad
28", 36 kodaraga, kahekordse seinaga, alumiiniumist esi- ja tagaratas, et vältida korduvaid paindumisi ja veljekahjustusi, mis tekivad halvasti hooldatud tänavatel ning kõnniteedel. Miks oleme valinud sellise rattasuuruse? Et meie kasutajad saaksid nautida mugavamat kogemust ja sõidukvaliteeti, mida see rattasuurus pakub.
Esiratta saab kiirlukustit kasutades lukustada, samas tagaratas on varaste heidutamiseks kinnitatud mutrite ja poltidega.
Rehv
700 x 42 madalsurverehvid leevendavad ebatasasusi ja tagavad sõidu ajal teie mugavuse.
Schraderi ventiilid muudavad rehvide täitmise lihtsamaks (ka bensiinijaamades). Ideaalne rõhk on vahemikus 3,5 kuni 4 baari. 1 mm läbitorkeid ennetav nailonist vooder, mis on sisseehitatud rehvi turvisesse. Helkurribad, et muuta teid nähtavamaks.
Varustus
Tulede toide pärineb Shimano Nexuse rummudünamost esirattal.
Kuldne rattakell stiilseks helistamiseks.
Tagumine pakiraam, mis keevitatud raami külge ja varustatud pagasirihmadega.
Eesmine ja tagumine porikaitse.
Ratta tugijalg.
Meie inseneride disainitud ketikaitse, mis katab kogu ketti ja kaitseb pritsmete eest.
Tugi
Tugevdatud külgtugi, mis hoiab jalgratta stabiilsena, kui see on pargitud koos täidetud pakiraami ja esikorvi/raamiga.
Ühilduvad tarvikud
Pakiraam kannab kuni 27 kg ja sellele saab paigaldada pakiraamile mõeldud lapseistme või mõne meie Elopsi koti.
Puidust kast lisab stiilsust ja suurendab stabiilsust oma laia pinnaga.
Raam on puuritud nii, et sadulaposti külge saab kinnitada pudelihoidja või klappluku.
Kaasas on raamilukk.
Suuruse valimine
Suurus S/M on mõeldud ratturitele pikkusega 1,55 kuni 1,75 m. Suurus L/XL on mõeldud ratturitele pikkusega 1,75 kuni 1,95 m. Kui jääte kahe suuruse vahele, valige suurem suurus mugavamaks sõiduks.
Maksimaalne koormus
Selle jalgratta maksimaalne kantav koormus on 100 kg (jalgratas + sõitja + koorem).
Hooldus-/transpordinipid
Et vältida läbitorkeid ja saada oma rattast võimalikult palju kasu, kontrollige rehvirõhku iga kahe nädala tagant, kui kasutate ratast iga päev, või enne iga sõitu, kui kasutate ratast aeg-ajalt.
Määrige ja õlitage ketti kohe, kui mustus hakkab kogunema. Pesta veega. Mitte kasutada survepesurit.
Madala raamiga jalgratta transportimiseks jalgrattahoidikul võib olla vaja adapterit.
Kasutuspiirangud
Ei sobi maastikul kasutamiseks. Kuna sellel Hollandi jalgrattal on väga lai juhtraud, olge ettevaatlik, kui sõidate mööda kitsaid vahekäike siseruumides või õues.
Disain
Meie disainerid ja insenerid lõid selle Prantsusmaal Lille'is.Kokkupandud Euroopa Liidus.
Sõnum meeskonnalt
"Rattaga linnas sõitmine on üks parimaid alternatiive auto kasutamisele ja tõhus viis punktist A punktini B jõudmiseks.
Selleks, et linnarattasõit jääks igas olukorras meeldivaks ja et oleksite igaks juhtumiks valmis, ärge unustage end varustada hädavajalike ohutustarvikutega: kiiver, kaks jalgratta lukku, märja ilmaga riietus ja täiendavad valgustustarvikud."
Garantii
Raami, juhtraua pikenduse, juhtraua ja kahvli eluaegne garantii.2 aastat (välja arvatud tavaline kulumine) muudele komponentidele.