Raam
Valmistatud terasraamiga, mis neelab paremini tee vibratsiooni, muutes sõidu mugavamaks.
Saadaval nii kõrge kui ka madala raamimudeliga, et teha sõitmine kõigile lihtsamaks.
Raami kaal (teras): 4 kg.
Kahvel
Terasest kahvel, mis neelab teel väiksemaid põrutusi ja teeb sõidu mugavamaks.
Pidurisüsteem
Esimesed ja tagumised terasest V-pidurid on paigutatud raami alla, et anda jalgrattale kena voolujooneline välimus. Alumiiniumist pidurihoovad.
Juhtraud / leksupikendus / juhtimissüsteem
Hollandi stiilis juhtraud ja summutav lenksupikendus
(22,2 mm läbimõõduga), valmistatud kroomitud terasest, mida on võimalik tõsta mugavasse püstisesse asendisse.
Sadul / sadulapost
Reguleeritava kõrgusega sadulapost (28,6 mm läbimõõduga), mis on valmistatud terasest, et neelata tõhusamalt vibratsiooni ja tagada mugavam sõit. Lai sadul, mille vahtpolstri kõvadus varieerub vastavalt teie istmiku ja sadula vahelistele survepunktidele. Sadul on 12° nurga all, mis tagab suurema mugavuse; listurvalisuse tagamiseks paika keevitatud. Lukustatav sadulaklamber (läbimõõt: 31,8 mm), nii et oportunistlikud vargad ei saaks teie sadulat/sadulaposti varastada.
Nähtavus
Esi- ja tagatuled, mida toidab veljedünamo. Tagumise porikaitse sisse ehitatud tagatuli kaitseks varguste eest. Tagumine helkur, mis on sisseehitatud pakiraami.
Ülekanne / pedaalid
40-hambaline üheahelaline vändakomplekt, 170 mm terasest vändad, 6-käiguline käiguvahetaja BTwini pöördvahetiga, roostekindel KMC-kett. 14 x 28 6-käiguline vabajooks Arendamine: 3,15 m kuni 6,29 m.Epoksüvaigust linnapedaalid, mis on vändates mugavamad ja kergemad kui alumiinium.
Rattad
28-tollised alumiiniumist ühekordse seinaga esi- ja tagarattad, 36 kodarat. Miks see suurus? Sest see pakub meie kasutajatele täiendavat mugavust ja veeremiskvaliteeti, mida pakub 28-tolline ratas. Esi- ja tagarattad on varguse ärahoidmiseks kindlalt poltidega kinnitatud. Et jalgratast hõlpsasti sõidukis transportida, kasutage esiratta eemaldamiseks 15 mm mutrivõtit. 9 mm keermestatud esi- ja tagaratta teljed.
Rehv
700 x 42 õhupallitüüpi rehvid siluvad konarusi ja ebatasasusi teel ning teevad sõidu mugavamaks, pakkudes samal ajal paremat veeremist. Schraderi ventiilid muudavad rehvide täitmise lihtsamaks (ka bensiinijaamades).
Ideaalne rõhk on vahemikus 3,5 kuni 4 baari.
Varustus
Tagumine pakiraam, veljedünamoga töötavad tuled, esimesed ja tagumised porikaitsmed, külgmine jalgrattatugi, ketikaitse.
Tugi
Küljele paigaldatud jalgrattatugi, mis hoiab jalgratta stabiilselt paigal ka siis, kui kannate raamil koormat.
Ühilduvad tarvikud
See sertifitseeritud pakiraam kannab kuni 27 kg ja sellele saab paigaldada pakiraamile mõeldud lapseistme või mõne meie Elopsi koti.
Raam on puuritud nii, et sadulaposti külge saab kinnitada pudelihoidja või lüliluku. Raami tagaküljel on puuritud kinnitusaugud rõngasluku tüüpi jalgrattaluku kinnitamiseks (saadaval lisavarustusena).
Juhtraud ühildub teie 12 l korviga 500.
Ühildub lasteratta haagisega (tagumise ratta telje külge kinnitatud).
Suuruse valimine
Üks suurus kõigile kasutamiseks! Kõrge raam, mis on mõeldud 165 cm kuni 185 cm pikkustele ratturitele. Madal raam, mis on mõeldud 155 cm kuni 175 cm pikkustele ratturitele.
Kaal
Üks suurus: Üks suurus: 17,5 kg.
Maksimaalne koormus
Selle jalgratta maksimaalne kantav koormus on 100 kg (jalgratas + sõitja + koorem).
HOOLDUSNIPID
Et vältida läbitorkeid ja saada oma rattast maksimumi, kontrollige rehvirõhku iga kahe nädala tagant, kui kasutate ratast iga päev, või enne igat sõitu, kui kasutate ratast vaid aeg-ajalt. Määrige ja õlitage ketti kohe, kui mustus hakkab kogunema. Peske raami seebiveega; ärge kasutage survepesurit.
Hoiustamise/transpordi nõuanded
Hoiustage oma ratast kuivas jahedas kohas. Kui sõidate mere lähedal, puhastage oma jalgratast regulaarselt, et kaitsta seda soolakahjustuste eest.
Kõrge raamimudeliga jalgratta transportimiseks jalgrattahoidikul võib olla vaja adapterit.
Kasutuspiirangud
Ei sobi kasutamiseks maastikul. Kuna sellel Hollandi jalgrattal on väga lai juhtraud, olge ettevaatlik, kui sõidate mööda kitsaid vahekäike siseruumides või õues.
Disain
Meie disainerid ja insenerid lõid selle Prantsusmaal Lille'is.Kokkupandud Euroopa Liidus.