Mootor
Harjasteta 36-voldine tagaratta mootor, 250 W max (kaal:
2,95 kg).
Selle mootori pöördemoment on kuni 35 Nm. See väärtus võimaldab Teil hinnata, kui hõlpsasti saab jalgrattaga teatud takistusi (näiteks tõuse) ületada.
Mootor on ühendatud ka väntamissagedusanduriga, mis pakub elektrilist abi vastavalt Teie väntamisliigutusele.
Abi kontroll
Juhtraua vasakul pool asub LCD kontrollekraan, et saaksite lahti laskmata lihtsasti kolme abistamisastme vahel valida:
Väljalülitatud režiim – Deaktiveeritud (mootor ei ole kasutuses).
Režiim 1 – säästlik:
abistamine kuni 15 km/hRežiim 2 – tavaline: abistamine kuni 22 km/hRežiim 3 – sport: abistamine kuni 25 km/hKõndimise režiim (Režiim 1 + hoidke all + nuppu 5 sekundit): abistab Teid ratta lükkamisel (kuni 6 km/h).
Teised ekraani omadused
Akut jäänud (protsentides).
Hetkekiirus,
Kogu vahemaa (Odo),
Tänane vahemaa (Trip: nullige see, hoides mitu sekundit all „–“ nuppu)
Vahemaa, mida on võimalik läbida järelejäänud akuga hetkel kasutatavas režiimis (Trip to go).
Saate ka tuled sisse lülitada, mis omakorda aktiveerib ekraani taustvalgustuse.
Ekraani all on ka USB-pesa, et hoida Teie nutitelefon või taaslaetav aku (akupank) täislaetuna.
Aku
Väga usaldusväärne 36 V 11,6 Ah LG/Samsungi liitium-ioonaku mahuga 417 Wh.
Eemaldatav lihtsamaks laadimiseks (näites kontoris), varguse vältimiseks on aku võtmega lukustatud (jalgrattal on kaks võtit).
Pange tähele: aku tuleb kasutamise ajal lukustada, et hoida seda korpuses ja vältida kogemata lahtiühendamist.
Kaal: 2,64 kg
Võimsus
417 Wh mahutavusega aku sõiduulatus on vähemalt 40 km (režiim 3 – sport) ja kuni 70 km (režiim 1 – säästlik).
Aku vahemik on vaid näide ja põhineb 70 kg kaaluval inimesel, kes sõidab suhteliselt tasasel marsruudil.
NB: Aku vahemik võib varieeruda sõltuvalt transporditavast massist (kasutaja kaal + kottide kaal), tõusust, ilmastikutingimustest (madalad temperatuurid vähendavad aku kestust) ja rehvirõhust.
Raam
Raam on valmistatud alumiinium 6061-st, et see oleks kergem ja dünaamilisem. Saadaval madala raamiga, millest on lihtsam nii meestel kui ka naistel üle astuda ja kõrge raamiga.
Raami kaal: 4,3 kg ja 4,4 kg vahel, vastavalt raami suurusele ja kujule.
Värv: tumesinine mati viimistlusega.
Kahvel
Amortiseeriv kahvel neelab raputused teel ja aitab Teil sõites end mugavalt tunda (mudel Suntour NEX – alumiinium, 63 mm teekond).
Pidurisüsteem
Eesmised ja tagumised mehaanilised ketaspidurid (trossiga rakendatavad) pidurdamiseks, mis on efektiivne vaatamata ilmale.
Alumiiniumist pidurihoovad.
Müügijärgne hooldus: Auriga Tektro poolmetallist piduriklotsid (viide: 8325111)
Juhtraud / vars / roolimine
Alumiiniumist Hollandi stiilis juhtraud ja summutav lenksupikendus (läbimõõt: 25,4 mm / 1"1/8), mida saab üles- või allapoole liigutada mugavama, püstise seljaasendi saavutamiseks.
Käepidemed ühendustega CL 500 tulede kinnitamiseks (viide: 8584259), et tagada sõites parem külgnähtavus.
Sadul/sadulapost
Alumiiniumist sadulapost (läbimõõt: 28,6 mm).
Lai sadul vahtpolstriga, mis on kohandatud survepunktidega Teie istmiku ja sadula vahel. Reguleeritav klamber, et saaksite optimeerida sadula asendit.
Lukustatav sadulaklamber (läbimõõt: 34,9 mm), nii et oportunistlikud vargad ei saaks Teie sadulat/sadulaposti varastada.
Nähtavus
AXA akutoitega eesmised ja tagumised LED-tuled, mille jaoks peab kontrollekraan olema sisse lülitatud.
Esituli on ehitatud raami sisse ja tagumine tuli on ehitatud tagumise porikaitse sisse, et vältida selle purunemist.
20-luksised valgustid.
Tagantpoolt on nähtav 150 m kauguselt ja eestpoolt valgustab 30 m kauguselt.
Tagumine helkur, mis on pakiraami sisseehitatud.
Jõuülekanne / pedaalid
42 hambaga ühe hammasrattaga keskjooks, 170 mm alumiiniumist vändad, 7 käiguga käiguvahetaja pöördvahetiga. Shimano TZ500-7 14 × 28 7-käiguline vabajooks, KMC Z7 RB roostevaba kett 114 lüliga.
Arendamine: 3,21 m kuni 6,42 mEpoksüvaigust linnapedaalid, mis on vändates mugavamad ja kergemad kui alumiinium.
Rattad
28-tollised (700) eesmised ja tagumised tugevdatud topeltseintega alumiiniumist rehvid, 36 kodarat
Miks oleme valinud sellise rattasuuruse? Et meie kasutajad saaksid nautida mugavamat kogemust ja sõidukvaliteeti, mida see rattasuurus pakub. Esi- ja tagarattad on varguse ärahoidmiseks kindlalt poltidega kinnitatud.
Tagaratta telje läbimõõt: 12 mm
Esiratta telje läbimõõt: 9 mm
Rehv
700 × 40 CST madalsurverehvid siluvad ebatasasusi ja tagavad mugava sõidu.
Tugevdatud torkekindlus rehviturvisel ja helkiv riba nähtavuse parandamiseks.
Schraderi ventiilid muudavad rehvide täitmise lihtsamaks (ka bensiinijaamades). Ideaalne rõhk on vahemikus 3,5 kuni 4 baari. See optimiseerib aku eluiga ja ennetab torkeauke.
Varustus
Tagumine pakiraam, akutoitega esi- ja tagatuled, eesmised ning tagumised porikaitsmed, külgtugi, ketikaitsmed.
Tugi
Raami külge kruvitud külgtugi, mis on spetsiaalselt valitud nii, et see toetaks elektrilise ratta kaalu ja hoiaks jalgratast parkimisel stabiilsemana.
Ei ole ette nähtud lapse istme ja selles istuva lapse kaalu kandmiseks, kui jalgratas seisab paigal.
Ühilduvad tarvikud
Pakiraam suudab kanda pakiraamile paigaldatavat lapseistet (standard 27 kg) või ükskõik, millist meie Elopsi kotti.
Raamil on lisad lüliluku ja raamiluku (ringlukk, mis takistab tagumise ratta pöörlemist, kui ratas on pargitud) kinnitamiseks.
Juhtraud ühildub meie 12 l korviga 500 (viide: 8031536).
Seda jalgratast ei ole testitud ega lubatud kasutada koos haagisega.
Kuidas elektriline jalgratas töötab?
Elektrilised jalgrattad aitavad kaasa väntamisele, vähendades väsimust ja hoides Teid sõites jahedana. Et mootor abistaks, peate siiski väntama!
Mootor annab Teile maksimaalse kiiruse kuni 25 km/h ja lülitub välja, kui väntamise lõpetate.
Kui Te ei soovi abi kasutada, saab selle igal ajal välja lülitada, nii et saate sõita nagu tavalise jalgrattaga.
Teie elektrilist ratast on testitud ka vihmaga sõites.
Milline on õige suurus?
Saadaval kaks suurust kahe raamikujuga: kõrge ja madal.
Suurus S/M:1,55 m kuni 1,75 m
Suurus L/XL: 1,75 m kuni 1,95 m
Kui olete suuruste vahel, tagab suurem suurus Teile mugavama asendi.
Jalgratta kaal
(pedaalid ja aku kuuluvad komplekti):
Alustades 25,4 kg suuruses M.
Maksimaalne koormus
See elektriline ratas on heaks kiidetud vastavalt standardile EN 15194 maksimaalse koormusega 125 kg (kasutaja + koorma kaal).
Kuidas oma elektrilist ratast laadida
Eemaldatavat, lukustatavat akut saab laadida pistikupesas nii jalgratta küljes kui ka sellelt eemaldatuna. Jalgrattaga on kaasas laadija.
Aku täis laadimiseks kulub 5 tundi.
Hooldus/hoiundamine
Liitium-ioonakut tuleks regulaarselt laadida, enne kui see täielikult tühjeneb.
Akut, mida pikemat aega ei kasutada, tuleks hoida sügava une režiimis (hoidke aku toitenuppu all vähemalt 10 sekundit). 80% laetuse juures. Muidu laadige seda iga 3 kuu tagant.
Parimate omaduste säilitamiseks hoidke akut soojas ja kuivas kohas (25 °C).
Varuosade saadavus
Elektriliste osade 10-aastane saadavus (mootor, aku, elektrilised elemendid või samaväärsed).
Hooldusnipid
1. Enne mis tahes tööde (elektrilised või mehaanilised hooldustööd) tegemist peate elektrilise ratta välja lülitama ja aku välja võtma. 2. Pidage meelde, et ülekannet tuleb hooldada (puhastage ja õlitage kett).
3. Ärge kasutage survepesurit.
Hoiustamisnõuanded
Soovitatav on hoida jalgratast kaitstud kohas või kaitsta seda kattega.
Samuti on soovitatav aku eemaldada ja hoida seda toatemperatuuril, kui Te seda ei kasuta.
Kasutuspiirangud
Mereline keskkond (õhk, ookeanipritsmed) on mehaanilistele ja metallist osadele väga korrosiivne, seega on tugevalt soovitatav, et õlitaksite regulaarselt kogu oma ratta ülekannet.
Soovitame samuti juhtimiselemente (juhtraud, sadulapost jne) aeg-ajalt niiske lapiga pühkida, et eemaldada koguneda võivat soolasetet või niiskust.
Disain
Meie insenerid ja disainerid lõid selle Prantsusmaal Lilles. Kokkupandud Portugalis.
Sõnum meeskonnalt
„Elektrirattad pakuvad võimalust sõita linnas ilma higistamata, mitte kunagi hiljaks jääda ja kanda kaasas kõike vajalikku. See teeb rattast suurepärase valiku igapäevaseks linnas ringi reisimiseks. Treenige igapäevase liikumise ajal!
“